Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Nie mam od państwa odpowiedzi w sprawie zablokowanego konta
Tu nikt nie ma mocy aby zdjąć klątwę z twojego konta ,tylko dział bezpieczeństwa zna zaklęcie i to z nim musisz prowadzić dialog i stosować się do ich zaleceń.
Pomyliłam wiadomości 🙈
Mam bardzo dziwną sytuację. Mam zablokowane konto przez dług o którym naprawdę nie wiedziałam . Dlaczego Allegro odsyła mnie do firmy Altus żebym uregulowała dług jeśli Firma Altus twierdzi, że nie prowadzi żadnej mojej sprawy?Wysłałam już po kilka wiadomości dla obu stron, ale ciągle zostaje bez odpowiedzi i z zablokowanym kontem. Naprawdę już nie wiem co mam zrobić
Poprośmy nasze dziewczyny @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dacie jakąś dobrą radę czy wskazówkę?
@28797950 Jedyne co możesz zrobić to poczekać jeszcze cierpliwie na odpowiedź od nas w korespondencji, którą z nami prowadzisz w tej sprawie. Na pewno otrzymasz informację zwrotną w swojej sprawie, ale na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania, więc możesz tylko czekać.
Dzień dobry,
tylko dlaczego ciągle wysyłacie mi tą samą odpowiedz, czyli prośbę kontaktu z Altus, bo tam mam w/g Allego dług. Informowałam już Allegro kilkakrotnie, że Altus nie prowadzi mojej sprawy, ale ciągle dostaje Informację zwrotną, powinnam skontaktować się z Altus.
martwi mnie tu brak zrozumienia.
Dziękuję za odpowiedź
Jakiś czas temu moderacji "odebrano" prawo wypowiedzi i działania w sprawie blokady konta, więc tylko kontakt z DB, niestety.🤔