
SklepHalko
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-12-2021
18:55
Klient zamówił u mnie paczkę do punktu One Allegro( darmową)ale okazało się że punkt podany przez klienta jest nieczynny i przesyłka wróciła do mnie. Zgłaszałam to do Allegro kilkukrotnie ale przez tydzień nic nie ustalili, więc ze względu na dobro klienta wysłałam paczkę płatną. Czy jest szansa że Allegro odda mi pieniądze za tą przesyłkę?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-12-2021
18:57
Złóż reklamację, zobaczymy co ci odpowiedzą: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/one-by-allegro/one-by-allegro-reklamacja-przesylki-przez-...
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-12-2021
18:57
@SklepHalko Dobrze, że wysłałaś przesyłkę kupującemu ponownie. To nie wina klienta, że te automaty są tak zawodne. W ramach Twojej reklamacji Allegro powinno Ci oddać koszt wysyłki.
oznacz moderatorów

SklepHalko
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-04-2022
22:32
Po zgłoszeniu obszernej reklamacji, po miesiącu, ale zwrot dostałam:)
oznacz moderatorów