Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił u mnie paczkę do punktu One Allegro( darmową)ale okazało się że punkt podany przez klienta jest nieczynny i przesyłka wróciła do mnie. Zgłaszałam to do Allegro kilkukrotnie ale przez tydzień nic nie ustalili, więc ze względu na dobro klienta wysłałam paczkę płatną. Czy jest szansa że Allegro odda mi pieniądze za tą przesyłkę?
Złóż reklamację, zobaczymy co ci odpowiedzą: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/one-by-allegro/one-by-allegro-reklamacja-przesylki-przez-...
@SklepHalko Dobrze, że wysłałaś przesyłkę kupującemu ponownie. To nie wina klienta, że te automaty są tak zawodne. W ramach Twojej reklamacji Allegro powinno Ci oddać koszt wysyłki.
Po zgłoszeniu obszernej reklamacji, po miesiącu, ale zwrot dostałam:)