anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał paczki, ale prosił o ponowną wysyłkę, kto pokrywa drugą opłatę wysyłkową?

SklepHalko
#9 Pomysłodawca#

Witam!

Kupujący nie zdążył odebrać paczki, która była wysłana paczkomatem, poprzez Smart (za darmo).

Klient prosił aby wysłać mu paczkę powtórnie. Czy Allegro pokrywa taką wysyłkę, czy klient musi dopłacić? A może klient lub ja mogę ubiegać się o anulowanie opłaty?

Z góry dziękuję za pomoc:) Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Płaci za powtórną wysyłkę.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@SklepHalko za ponowna wysyłkę płacisz już normalnie. Możesz domagać się od kupującego żeby pokrył ten koszt.

Albo kupujący może odstąpić od umowy kupna ty mu oddasz pieniądze i niech  kupi ponownie z usługą Smart (przy tej opcji jesteś stratny na dopłacie do przesyłek Smart)

oznacz moderatorów