anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał paczki, ale prosił o ponowną wysyłkę, kto pokrywa drugą opłatę wysyłkową?

SklepHalko
#9 Pomysłodawca

Witam!

Kupujący nie zdążył odebrać paczki, która była wysłana paczkomatem, poprzez Smart (za darmo).

Klient prosił aby wysłać mu paczkę powtórnie. Czy Allegro pokrywa taką wysyłkę, czy klient musi dopłacić? A może klient lub ja mogę ubiegać się o anulowanie opłaty?

Z góry dziękuję za pomoc:) Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Płaci za powtórną wysyłkę.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@SklepHalko za ponowna wysyłkę płacisz już normalnie. Możesz domagać się od kupującego żeby pokrył ten koszt.

Albo kupujący może odstąpić od umowy kupna ty mu oddasz pieniądze i niech  kupi ponownie z usługą Smart (przy tej opcji jesteś stratny na dopłacie do przesyłek Smart)

oznacz moderatorów