anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę zgłosić reklamację na kuriera DPD?

DAHIOOSH_ATELIER
#7 Wielbiciel#

Klienci zamówili u mnie choinki sztuczne, które były w przedsprzedaży, wysyłka miała rozpocząć się 09.12.2021 jednakże miałem ustawiony dłuższy czas na wysyłkę, dzięki czemu udało mi się przygotować je mimo opóźnień w deklarowanym terminie czyli do 13.12.2021. Wczoraj (13.12) o godzinie 11:33 wygenerowałem etykiety i zamówiłem kuriera DPD, który miał przyjechać między 12:00 a 16:00 i się nie pojawił, jak dzisiaj do 14:40 również go nie było postanowiłem zadzwonić na infolinię DPD i jedyne co udało mi się załatwić to że jutro kurier ma przyjechać. Jednakże są to dwa dni różnicy i stąd moje pytania.

Czy odpowiem za błędy przewoźnika i jakość sprzedaży spadnie mimo że etykiety i zlecenie zostały wygenerowane w terminie?

Czy jest możliwość aby za pośrednictwem Allegro złożyć reklamację do firmy kurierskiej, aby np zwrócili/nie pobrali opłaty za te paczki i żeby te kwoty w ramach rekompensaty zwrócić kupującym, którzy zniecierpliwieni czekają na swoje zamówienia?

Gdyby firma kurierska nie dała plamy to teraz klienci rozkładaliby swoje choinki, a nie czytali wiadomości ode mnie, że ich paczka przez błędy firmy kurierskiej wyjdzie dopiero jutro. Człowiek się stara, próbuje rozkręcić firmę i zamiast robić coś innego to pisze do klientów informacje o opóźnieniu próbując uniknąć otwarcia dyskusji przez klienta.

Czy firma kurierska za takiego babola pozostanie bezkarna i zagarnie pełną kwotę usługi, której czas realizacji wydłużyli 3 razy?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DAHIOOSH_ATELIER rozumiem Twoje zdenerwowanie. W tej sytuacji bardzo proszę złóż reklamację u przewoźnika, aby to zrobić będziesz potrzebował pełnomocnictwa od Allegro. Aby je pobrać wejdź proszę tutaj i kliknij na dole strony [pobierz pełnomocnictwo]. 
Reklamację możesz złożyć przez formularz na stronie DPD lub  pisemnie na adres pocztowy DPD: DPD Polska Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa.
Może mieć to wpływ na miarę "wysyłka w terminie", gdy otrzymasz odpowiedź reklamacyjną, napisz proszę do nas ponownie, zweryfikujemy to. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BuzZ123
#7 Wielbiciel#

Cześć dopinam się do dyskusji ponieważ DPD bardzo źle traktuje Waszych klientów.
Otóż zamówiłem produkt dostarczony przez DPD - okazał sie uszkodzony ale opakowanie całe zatem to nie wina kuriera. Problem natomiast dotyczy DPD i sposobu odebrania ode mnie paczki.
Mianowicie DPD codziennie wysyłało do mnie maila że kurier podejmie próbę odbioru paczki i w miejscu numeru kontaktowego kuriera DPD podawało dosłownie 000 000 000 😄
Po 4 dniach takiej "zabawy" wszedłem na stronę DPD śledzenie i ku mojemu zdziwieniu DPD wpisywało codziennie że nie przygotowałem paczki ! i tak codziennie. Zadzwoniłem na obsługę klienta, przedstawiłem sytuację. Dostałem w końcu jakisdobry numer do kuriera. Dzwonię do kuriera a kurier mówi mi, że on jej nie odbierze bo to nie jego rejon 😄
Już po tygodniu mojego wydzwaniania Obsługa klienta DPD do mnie zadzwoniła twierdząć że dzwonili do kuriera ale nie mogą sięz nim dogadać bo mówi po ukraińsku i go nie rozuimeją... 😄
po znowu 2 dniach w końcu łaskawy kurier się zjawia i odbiera paczkę. 

Złożyłem reklamacje na którą dostałem odpowiedź że nie jestem osobą uprawnioną do skłądania reklamacji do tej paczki. Co zatem mogę zrobić 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DAHIOOSH_ATELIER @BuzZ123  Nie ma dnia żeby ktoś nie skrżył się tu na DPD . 

@BuzZ123 Twoje pytanie brzmi ,,Co zatem mogę zrobić? ,, , a odpowiedź jest taka prosta 

,, tego kwiata to pół świata ,, mało innych przewoźników ??? przywiązali Was łańcuchem ???

Ładnych parę lat temu podziękowałem tej pseudo - firmie za usługi i ,,cały jestem w skowronkach,, !!!!

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

jak nie masz umowy podpisanej z dpd - a wysyłałes przez allegro - reklamuj w allegro

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

A ja nie skarżę się na DPD - dostarczają towar w terminie.

Odnośnie nadań - jak ktoś korzysta z Allegro DPD - sugeruję przeczytanie regulaminu, kto jest nadawcą przesyłki i do kogo należy składać reklamacje. Więcej nie będę się rozpisywał.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

BuzZ123
#7 Wielbiciel#

No tak, ze wszystkim tak można, strzelić focha i nie używać tylko dpd wypina sie na 1 lub 100 allegrowiczów bo to marginalna strata a problem leży w tym że czasami nie mogę wybrać innego sposobu wysyłki.

oznacz moderatorów