Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Utworzyłam etykietę DPD i zawsze na późniejszym etapie przy zamówieniu podjazdu mogłam wybrać adres podjazdu inny niż dane na etykiecie (mam dwa magazyny pod różnymi adresami). teraz jak próbuję to nie mam możliwości wyboru i podbiera mi zły adres. Spróbowałam zmienić adres domyślny na ten co mnie interesuje ale i tak nie mam możliwości jego zmiany i jest ten co mnie nie interesuje. Bardzo proszę o pomoc. Czy mam anulować przesyłkę czy mam zamówić kuriera pod zły adres a Państwo mi zmienicie adres podjazdu bo tak mi sugerowano na infolinii DPD?
@SexyLingerie_pl przepraszam, że czekałaś na odpowiedź!
Powinnaś mieć możliwość edycji danych na wygenerowanej etykiecie w sekcji Nadawca wyświetlamy pola Adres przekazania i Dane na etykiecie przesyłki. Zobaczysz w nich swoje dane kontaktowe z zakładki Dane konta lub z książki adresowej, jeśli jest uzupełniona. W tym miejscu możesz je edytować lub wybrać inne dane ze swoich ustawień.