Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Proszę o pomoc.
Czy jest możliwość zmiany danych na etykiecie w formie dostawy Allegro One Box (Allegro One Box, zielony automat .........). Pod czas tworzenia etykiety, system w rubryce "DANE NA ETYKIECIE" automatycznie podstawia adres z rubryki "DANE NADAWCY". Dla rubryki "DANE NA ETYKIECIE" przycisk "zmień", nie aktywny.
Dziękuję za pomoc.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Co możecie doradzić?
Niema możliwości zmiany danych "DANE NA ETYKIECIE". Z automatu zaciąga dane z adresu przekazania (hurtownia). Jak można to zmienić. Dziękuję za pomoc
@Allegro_One pomożesz?
@W-WSKLEP @Client:44052296 @mwmonety @Allegro_One Pomożecie, możemy, NO🤣
@W-WSKLEP powinieneś mieć możliwość zmiany danych na etykiecie. Jeśli etykieta jest już wygenerowana, ale przesyłka nie jest jeszcze nadana – anuluj przesyłkę w Wysyłam z Allegro w zakładce Zamówione przesyłki i wygeneruj nową etykietę. Możesz to również zrobić przez API lub zewnętrznych integratorów.
Jeśli przycisk wciąż będzie nieaktywny poproszę o zrzut ekranu oraz numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Przepraszam za głupie pytanie.
Etykieta wygenerowana ale przesyłka nie nadana.
1. Nie wiem jak anulowac etykiete.
2. Jest mozliwość tworzenia nowej etykiety do tego zamowienia, jednak problem jest taki sam (brak zmiany danych faktury)
3. Zamowienie nr. 44687181-d80e-11ec-a46e-e9a8b14c66f2
Dziękuję za pomoc
@W-WSKLEP to nie są głupie pytania i chętnie pomogę 🙂
Czy możesz podesłać zrzut ekranu, na którym widać brak możliwości edytowania danych na etykiecie?
Etykietę możesz anulować w zakładce Zamówienia, po kliknięciu "szczegóły", w części "Przesyłki" będzie opcja "usuń przesyłkę".
@W-WSKLEP Dziękuję, poprosiłam już o sprawdzenie sytuacji związanej z tym zamówieniem na Twoim koncie, ale informacje dla Ciebie w tej sprawie będę miała najwcześniej jutro rano.
@W-WSKLEP Dostałam potwierdzenie, że nie ma możliwości zmiany danych, ponieważ dla przesyłek Allegro One adres na etykiecie i adres nadawcy muszą być takie same. Dlatego też ta opcja jest poprawnie zablokowana. Jeśli nie nadasz tej przesyłki, to nie naliczymy za nią opłaty, więc nie trzeba jej anulować.
Witam. Trwa walka z tym zamwieniem.Pod czas tworzenia etykiety (pierwszej) była wybrana opcja "bez podjazdu kuriera". Jak można to zmienić i zamówic kuriera dla odbioru paczki?
Wygenerowałem nową eykietę z zaznaczeniem godziny podjazdu. Teraz nie wiem czy będzie kurier czy nie. Gdzie można to sprawdzić? Hurtownia nie ma stalego podjazdu dla takiej formy dostawy. Jaki przewoznik obsługuję te zielone paczkomaty?
Dziękuję za pomoc
@W-WSKLEP sprawdziliśmy to i potwierdzam, że zlecenie podjazdu zostało wykonane prawidłowo, a proponowana data nadania: 2022-05-24 10:00 - 19:00. Allegro One jest obsługiwane przez UPS.
Witam. Skontaktowałem się z hurtownią z przywodu zamówienia. Zamówienie gotowe do odbioru. Kuriera nie było. Co zarobić żeby kurier zabrał te zamówienie. Hurtownia może nadać zamówienie od 8.00 do 15.00.
Dziękuję za pomoc
@W-WSKLEP bardzo Cię przepraszam, że czekałeś na odpowiedź! W tej sprawie konieczny będzie kontakt z przewoźnikiem - UPS. Poproszą Cię o numer zlecenia podjazdu, to on: 3322742.
Mam nadzieję, że uda się wyjaśnić sprawę i kurier podjedzie w godzinach pracy hurtowni.
Witam. Dziękuję za odpowiedź. Wczoraj kontaktowałem się z przewoźnikiem UPS. Podałem konsultantu numer listu przewozowego, do którego był zamówiony podjazd. Dostałem informacje że oni w swoim systemie nie mają zarejestrowanego listu przewozowego z takim numerem. Doradzili mi wyjaśnić sprawę z Allegro. Kontaktowałem z konsultantem z Allegro (wczoraj). Zapewnili że informacja przekazana do przewoźnika i trzeba czekać na odpowiedź (max. Do 9 godziny). Dzisiaj po 9 godz dostałem informacje od Allegro że na tą chwilę przewoźnik nie udostępnił odpowiedzi. I do tej pory cisza. Jeszcze mam pytanie. Gdzie szukać rozwiązania???
@W-WSKLEP przykro mi, ale w tej chwili musimy poczekać na odpowiedź przewoźnika, ponieważ tylko UPS może wyjaśnić, dlaczego Kurier nie podjechał po przesyłki.
Tak jak moja koleżanka napisała w sprawie nr 23603120 ponowiła wiadomość do UPS i musimy poczekać na ich odpowiedź. Bardzo Cię przepraszam, rozumiem, że nie jest to komfortowa sytuacja.