Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący wybrał sposób wysyłki Allegro Kolporter, niestety podczas generowania etykiety, kiedy wybierałam datę odbioru wysyłki przez kuriera omyłkowo kliknąłem złą datę, czy jest jakąś możliwość żeby to zmienić?
Niestety nie....za gapiostwo trzeba płacić drukujesz i nadajesz na swój koszt.
Niestety, dzięki za odpowiedź
Napisz do Allegro może coś wymyśla: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10
🤔. a znów swoje
@Mirek0812 możesz napisać przez ten formularz do allegro może unieważnią poprzednią etykietę i będziesz mógł wygenerować nową
Napisałem, dzięki mam nadzieję, że to pomoże
Jeśli etykieta jest już wygenerowana, ale przesyłka nie jest jeszcze nadana – możesz anulować przesyłkę w Wysyłam z Allegro w zakładce Zamówione przesyłki i wygenerować nową etykietę.
Próbowałem, ale jak wchodzę w tą zakładkę to nigdzie nie ma tej opcji anuluj
@Mirek0812 odbiór można anulować lub zmodyfikować w dowolnej chwili przed przybyciem kuriera na profilu Mój UPS zrobisz to po zalogowaniu na stronie Historia odbiorów.
Możesz też połączyć się telefonicznie z firmą UPS aby anulować lub zmodyfikować zlecenia odbioru (używając do tego jego numeru).