Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy istnieje możliwość zmiany konsultanta z działu bezpieczeństwa, który „odpowiada na moje pytania „ zawsze zasłaniając się tajemnicą wewnętrzną firmy przez co nie mogę uzyskać żadnych informacji jak doprowadzić do odblokowania konta?
Zmiana konsultanta może niewiele zmienić ,tam są zasady których się wszyscy jednakowo trzymają . Do odblokowania możesz doprowadzić tylko dogadując się z nimi według wskazówek jakie Ci podają.
Problem w tym że nie dostałem żadnych wskazówek co mam zrobić
Zapytałem się czy ponowne zakupienie produktów może poprawić rokowania mojego konta i otrzymałem odpowiedź taką
kryteria, na podstawie których dokonujemy oceny ryzyka, ze względów bezpieczeństwa pozostają tajemnicą wewnętrzną Firmy.
Proszę o jakąś pomoc od moderatorów chociaż co mogę zrobić aby odblokować konto bo od działu bezpieczeństwa nie mogę uzyskać żadnych konkretnych informacji.
Moderatorzy w odblokowaniu Ci za bardzo pomóc nie mogą ,zwykle tylko zachęcają do dogadania się z Działem bezpieczeństwa allegro .
Nikt tu Ci nie pomoże a zwłaszcza moderacja, odeślą do kontaktu z działem bezpieczeństwa.
@ElectronicRobots zostaje ci pozew, gdzie allegro będzie musiało pokazać kwity na to za co cię zablokowali a jak będzie to coś w rodzaju bo jakiś xyz się u kiedyś jakoś logował to oni będą musieli ci udowodnić że ty wiesz kto to jest albo sąd ich śmiechem zabije zwłaszcza że dane osobowe konta powiązanego z twoim wypłyną np ktoś z drugiego końca Polski
I znowu odbicie od ściany.
@ElectronicRobots w korespondencji e-mail wypowiadali się różni Doradcy. Przykro mi, ale zmiana Doradcy nie wpłynie na zmianę decyzji. Weryfikacja przebiegła negatywnie i konto nie zostanie odblokowane.