anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę przyjąć zwrot ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
neko123
#8 Zapaleniec#

Witam,

Sprzedałem kartę graficzną którą używałem rok bez jakichkolwiek problemów, karta ma dalej około roku gwarancji w sklepie w którym ją zakupiłem.

Dziś napisał do mnie kupujący że chce że karta ma za wysokie temperatury, że ma kilkadziesiąt podobnych kart i mają niższe temperatury. Napisał mi że albo płacę mu 300zł za wymianę termopadów i pasty albo robi zwrot.

Co robić ?

Za wszelkie porady z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

Jako osoba prywatna nie musisz przyjmować zwrotów, ale to jest reklamacja, więc musisz ją rozpatrzyć , możesz uznać albo nie, możesz zwrócić kasę, możesz zaproponować obniżenie ceny, możesz naprawić.

oznacz moderatorów
neko123
#8 Zapaleniec#

A jeśli zrobi zwrot to muszę opłacić przesyłkę ?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie, On odsyła na swój koszt. Przy uznanej reklamacji zwracasz koszt odsyłki, albo jak kupujący ma darmową dostawę  np: Smarta to ma darmowy zwrot.

oznacz moderatorów
neko123
#8 Zapaleniec#

dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@neko123 Tak. Jeśli zwróci towar z powodu wad, musisz mu oddać wszystkie koszty, czyli koszt towaru + koszt wysyłki do niego + koszt odesłania.

To nie jest konsumencki zwrot bez podania przyczyny.

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Tak na marginesie, sprawdź, czy to ta sama karta do Ciebie wróci, skoro klient twierdzi, że ma ich kilkadziesiąt. 😉

oznacz moderatorów
ELEKTROFUKS
#9 Pomysłodawca#

"Tak. Jeśli zwróci towar z powodu wad, musisz mu oddać wszystkie koszty, czyli koszt towaru + koszt wysyłki do niego + koszt odesłania." Tak, ale tylko jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona POZYTYWNIE, jak ktoś już wyżej pisał.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@neko123 poproś o odesłanie na reklamacje, bo może być to myk na wyrwanie kasy 🙂 skoro pisze że ma kilkadziesiąt takich kart 😞 jeśli faktycznie będzie się grzała napraw lub oddaj kasę, nie dokonuj reklamacji bez sprawdzania sprzętu !

Tym bardziej że masz gwarancję oddasz do sklepu i naprawią Ci za free a tak będziesz 300 zł w plecy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
neko123
#8 Zapaleniec#

Ogólnie to ciekawa sytuacja. Gość który narzeka na działanie karty od razu po otrzymaniu jej wystawił na aukcje (kup teraz ) za 700zł więcej (+300zł chce wyłudzić że niby problem z temperaturami ). Napisałem z drugiego konta i zapytałem o kartę i mówi że z kartą wszystko ok, temperatury w normie i chodzi cicho :D.  Zaoferowałem mu żeby kartę skorzystał z reklamacji, ja ją wtedy oddam do ekspertyzy i jeśli faktycznie będzie miała problem to wyślę na gwarancję i odeślę jak wróci.

Na to odpisał :

Aha to **piiip**isty pomysł. Nie mam co robić jak zamrażać kase?
Mam całkowite prawo do zwrotu
I bez żadnych ekspertyz i gwarancji.
Karta ma stwardniałe termopady co mówią temperatury na mem. I to nie jest uszkodzenie tylko zaniedbanie.
 
Dodam że karta była normalnie używana przez rok czasu i nie było żadnych problemów.  I te odpowiedzi na drugim koncie że z kartą wszystko OK ! śmiga aż miło !
 
Nadaje się to do zgłoszenia na policję ? Jego konto na allegro wygląda właśnie na takie wyłudzanie kasy
oznacz moderatorów