Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sprzedałem kartę graficzną którą używałem rok bez jakichkolwiek problemów, karta ma dalej około roku gwarancji w sklepie w którym ją zakupiłem.
Dziś napisał do mnie kupujący że chce że karta ma za wysokie temperatury, że ma kilkadziesiąt podobnych kart i mają niższe temperatury. Napisał mi że albo płacę mu 300zł za wymianę termopadów i pasty albo robi zwrot.
Co robić ?
Za wszelkie porady z góry dziękuję.
Jako osoba prywatna nie musisz przyjmować zwrotów, ale to jest reklamacja, więc musisz ją rozpatrzyć , możesz uznać albo nie, możesz zwrócić kasę, możesz zaproponować obniżenie ceny, możesz naprawić.
A jeśli zrobi zwrot to muszę opłacić przesyłkę ?
Nie, On odsyła na swój koszt. Przy uznanej reklamacji zwracasz koszt odsyłki, albo jak kupujący ma darmową dostawę np: Smarta to ma darmowy zwrot.
dziękuję 🙂
@neko123 Tak. Jeśli zwróci towar z powodu wad, musisz mu oddać wszystkie koszty, czyli koszt towaru + koszt wysyłki do niego + koszt odesłania.
To nie jest konsumencki zwrot bez podania przyczyny.
Tak na marginesie, sprawdź, czy to ta sama karta do Ciebie wróci, skoro klient twierdzi, że ma ich kilkadziesiąt. 😉
"Tak. Jeśli zwróci towar z powodu wad, musisz mu oddać wszystkie koszty, czyli koszt towaru + koszt wysyłki do niego + koszt odesłania." Tak, ale tylko jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona POZYTYWNIE, jak ktoś już wyżej pisał.
@neko123 poproś o odesłanie na reklamacje, bo może być to myk na wyrwanie kasy 🙂 skoro pisze że ma kilkadziesiąt takich kart 😞 jeśli faktycznie będzie się grzała napraw lub oddaj kasę, nie dokonuj reklamacji bez sprawdzania sprzętu !
Tym bardziej że masz gwarancję oddasz do sklepu i naprawią Ci za free a tak będziesz 300 zł w plecy 😞
Ogólnie to ciekawa sytuacja. Gość który narzeka na działanie karty od razu po otrzymaniu jej wystawił na aukcje (kup teraz ) za 700zł więcej (+300zł chce wyłudzić że niby problem z temperaturami ). Napisałem z drugiego konta i zapytałem o kartę i mówi że z kartą wszystko ok, temperatury w normie i chodzi cicho :D. Zaoferowałem mu żeby kartę skorzystał z reklamacji, ja ją wtedy oddam do ekspertyzy i jeśli faktycznie będzie miała problem to wyślę na gwarancję i odeślę jak wróci.
Na to odpisał :