anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę przyjmować zawsze zwroty?

WedkarstwoMoni
#8 Zapaleniec#

Witam, Sprzedałam na Allegro zabawkę, zdalnie sterowany samochodzik. Produkt powystawowy o czym była informacja w ofercie. Zabawka była sprawdzana i 100 % sprawna. Posiadała jedynie uszkodzone opakowanie. Po 12  dniach od dostarczenia przesyłki kupująca zgłosiła chęć zwrotu twierdząc , że autko nie działa. Podejrzewam, że zabawka zepsuła się podczas używania. Czy muszę przyjmować w takim wypadku zwrot?  Jak mam zachować się w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

hardybejs
#12 Orędownik#

musisz , możesz natomiast pomniejszyć kwotę  zwrotu pieniedzy jesli dokona zwrotu bez podania przyczyny. Jęśli wystąpi z reklamacją możesz uznać lub nie , dobrze to argumentując po oględzinach.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@WedkarstwoMoni To nie jest zwrot, tylko reklamacja z powodu wad. Odpowiadasz za towar na podstawie rękojmi przez minimum rok, także wtedy, gdy zabawka popsuje się w trakcie używania. Towar ma być sprawny nie tylko w chwili wysyłki. Reklamację musisz rozpatrzyć w ciągu 14 dni. 

Jeśli reklamację uznasz, powinnaś przyjąć zwrot i oddać kupującemu wszystkie koszty. Możesz też na swój koszt dokonać naprawy lub wymiany. Jeśli reklamację odrzucisz, kupujący może otworzyć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro. 

oznacz moderatorów