Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Sprzedałam na Allegro zabawkę, zdalnie sterowany samochodzik. Produkt powystawowy o czym była informacja w ofercie. Zabawka była sprawdzana i 100 % sprawna. Posiadała jedynie uszkodzone opakowanie. Po 12 dniach od dostarczenia przesyłki kupująca zgłosiła chęć zwrotu twierdząc , że autko nie działa. Podejrzewam, że zabawka zepsuła się podczas używania. Czy muszę przyjmować w takim wypadku zwrot? Jak mam zachować się w tej sytuacji?
musisz , możesz natomiast pomniejszyć kwotę zwrotu pieniedzy jesli dokona zwrotu bez podania przyczyny. Jęśli wystąpi z reklamacją możesz uznać lub nie , dobrze to argumentując po oględzinach.
@WedkarstwoMoni To nie jest zwrot, tylko reklamacja z powodu wad. Odpowiadasz za towar na podstawie rękojmi przez minimum rok, także wtedy, gdy zabawka popsuje się w trakcie używania. Towar ma być sprawny nie tylko w chwili wysyłki. Reklamację musisz rozpatrzyć w ciągu 14 dni.
Jeśli reklamację uznasz, powinnaś przyjąć zwrot i oddać kupującemu wszystkie koszty. Możesz też na swój koszt dokonać naprawy lub wymiany. Jeśli reklamację odrzucisz, kupujący może otworzyć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro.