Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy na moje konto wpłynął zwrot za mój ostatni zakup opona 225 50 17 maxxisall season ap2 Kwota 150 zł.od sprzedawcy opony-felgi-koła. Zakupuona opona nie nadaje się do jazdy jest uszkodzona wyzabkowana. O stan techniczny pytałem przez SMS sprzedajacego miało być wszystko ok.prowadzilem dyskusje ze sprzedającym kazał zrobić zwrot. Wytłumaczyłem ze opona jest założona na aucie azwrot mogę zrobić dopiero kiedy przyjdzie mi druga opona którą założę zamiast tej która kupiłem u niego. Zwrotu nie pisałem bo po 3 dniach na jego koncie formularz zwrotu wygasł.
Sprzedawca przyznał się do błędu co jest opisane w dyskusji przeprosił i powiedział że opony nie chce spowrotem jeżeli jest uszkodzonai że wysłał mi środki ba konto allegro,których jak narazie nie mogę zlokalizować.
Pytanie jw.czy są takie środki przesłana od sprzedawcy na moje konto czy jest to tylko wymówka sprzedającego. Pzdr. Pawel
@wilk_wilk1980 Jeżeli nie było maila od Allegro to nie ma zwrotu, a dyskusja rozumiem że była sms a nie przez Allegro?
Dyskusja byla prowadzona
przez allegro.
@wilk_wilk1980 Sprzedający ma 14 dni na zwrot od chwili odstąpienia od umowy zakupu. Możesz zapytać w dyskusji go kiedy odda ale możesz także, jak minął czas, dyskusję zakończyć jak nierozwiązaną i złożyć wniosek do POK.
On twierdzi że już dzisiaj przelał zwrot na moje konto allegro. Dlatego pytam bo nie mogę namierzyć tych pieniędzy.dyskusji nie zakańczam dopóki nie będzie zwrotu a w poniedziałek wieczorem mogę dopiero poprosić allegro o pomoc oni ponoć będą mieli wgląd do dyskusji więc myślę że ogarną temat
Samo zlecenie będzie widoczne dopiero, gdy Allegro rozpocznie jego realizację, w ciągu doby od zlecenia, gdy sprzedawca będzie miał środki na koncie Allegro - zostanie zrealizowanego, a ty otrzymasz e-maila potwierdzającego to zdarzenie.
@wilk_wilk1980 sprawdziłam to, sprzedający zlecił zwrot, ale jeszcze nie został zaksięgowany. Poprosiłam o konsultację z operatorem, by dowiedzieć się co spowodowało problem. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Dziękuję pzdr.
@wilk_wilk1980 wracam z odpowiedzią. Zwrot został poprawnie zlecony i powinien zaksięgować się na Twoim koncie w ciągu 2-3 dni roboczych. Jeśli nie otrzymasz środków do czwartku, bardzo proszę daj znać, wówczas prześlemy Ci potwierdzenie zwrotu i będziesz mógł wyjaśnić to z bankiem.