Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś nastąpił ten moment kiedy kupujący wystawił mi pierwszego negatywa... Sprzedaję na allegro od niecałych 3 miesięcy, i jestem w zasadzie zadowolona, udało mi się " uzbierać 52 oceny pozytywne 5 na 5, plus właśnie dziś ten jeden negatyw. Rozmowa telefoniczna z osobą wystawiającą przebiegłą bardzo dobrze, ustalone że wysyłam nowy towar ( negatyw za to że towar ucierpiał w transporcie , nie dotyczył tego że coś nie w terminie albo produkt niezgodny itd. ) i wówczas gdy nowy towar do Pani dotrze ona usunie ocenę. I teraz pytanie czy stracę " Super Sprzedawcę " przez tą jedną złą opinie ? póki co ze 100 procent jakość sprzedaży spadła do 98,1 procent, ale nie wiem właśnie czy ten negatyw zaraz nie poskutkuję stratą odznaczenia SS ?
Nie masz jeszcze dużej ilości pozytywnych komentarzy dlatego nawet jeden negatyw raczej pozbawi Cię SS . Przekonasz się o tym niebawem ,może nawet jutro .
Przykre ... a co w przypadku gdy kupująca zmieni ten negatyw np. we wtorek? Czy coś się zmieni ? Czy teraz będe musiała prosić kupującuch o wystawianie pozytywnych komentarzy i " uzbierać ich mnóstwo ?
@UmkaPL za proszenie się przez wiadomości allegro o pozytywy można negatywem w leb dostać sugeruję do paczki dorzucić karteczke ulotke z podziękowaniem za zakup i dopiskiem że prosisz o 5 gwiazdek i parę miłych słów w pozytywie. Widzialem też że sprzedawcy w woreczku strunowym dodawali gratisa np 3szt cuksa kukulka albo lizaka jak spożywkę żona zamawiała to miłe to było i zawsze szła dobra ocena.
@UmkaPL a kupujący dopelnił swoich obowiązków wzgledem ciebie jako sprzedawcy odnośnie udostepnienia ci danych do prptokolu szkody lub protokołu? Zrzekł się roszczenia reklamacyjnego u przewoźnika na ciebie? Dostarczyl wymagane dane do zlożenia przez ciebie reklamacji na usluge przewozu do 7 dni od odbioru paczki przez kupującego? Jak nie to nie daj sie robić w wała bo zostaniesz z negatywem zniszczonym towarem i bez kasy masz w regulaminie allegro i ustawie i prawie pocztowym / transportowym odpowiednie zapisy on też ma obowiązki względem ciebie
Nie, nie mam . Mam zdjęcia od kupującej, jak wygląda towar. Paczka po prostu została żle zabezpieczona przeze mnie, i biorę tę odpowiedzialność na siebie. Pytanie moje bardziej dotyczyło właśnie statystki jak to wygląda z tym SS ? i jak to można nadrobić , jak takie sytuacje wyglądały u innych sprzedających z doświadczeniem
Negatyw liczy sie do statystyk 30dni tzn wali je przez łeb przez te 30dni strasznie a wisi rok. Jak zdejmie to wszystko wraca do normy ewentualnie trza sie dzialu bezpieki o odblokowanie konta prosić albo o wykluczenie ze statystyk. Ss sie nie przejmuj mało to daje a stracić można za prykniecie komara podczas bezksiężycowej nocy. Polecam zakupić kamerkę i filmować pakowanie paczek i rozpakowywanie zwrotów nagrania trzymać 3 miesiące unikniesz tony patologii kupujących sprzedajesz krótko więc to twój pierwszy must have zakup bo w przypadku wciskania ci kitu zaliczysz doła i zderzenie z walcem w postaci allegro kopiącego cie w słabiznę z glana glaszczac jednocześnie patojanusza od zakupów po łebku
@UmkaPL Codziennie są aktualizowane z ostatnich 30dni. Ale jak się dogadasz to dlaczego ma być negatyw?
Dokładnie o to mi chodzi 🙂 czy jak się dogadam ( co już nastąpiło tylko trzeba zrealizować ) i kupująca zmieni negatyw to czy wszystko wróci do normy od razu , czy to trwa tak czy inaczej jakiś czas ?
@UmkaPL w ciągu doby po zmianie oceny , Ty patrz na SS , a ocierasz się o utratę smarka w ofertach .
Myślałam że te dwa czynniki są właśnie ze sobą powiązane. Zauważyłam to że jestem na granicy, i to dosłownie o włos. I to wszystko przez jeden negatyw, który w zasadzie mógł nie istnieć gdyby kupujący wraz ze mną załatwił to po prostu od razu zanim w złości wystawił ocenę. To mi się śnić po nocach będzie
@UmkaPL jeśli spadniesz poniżej dobrego to stracisz SS a wróci po 30 dniach jak będziesz miał super przez 30 dni i dobry przez 14 dni czy jakoś tak 😄