Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Kupujący zrezygnował z zakupu, transakcja nie została sfinalizowana. Anulowałem zamówienie po zakończeniu licytacji, po rozmowie telefonicznej. Prośba o anulowanie zakupu przyszła dzień przed zakończeniem aukcji [użytkownik zalicytował 17 VIII, AUKCJA ZAKOŃCZYŁA SIĘ 26 VIII].
Wczoraj pobrano mi prowizję
@STUDENCIK1974 O zwrot prowizji występuje się tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Po odmowie zwrotu możesz napisać odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym w którym przedstawisz swoje argumenty i dowód zwrotu za niewykonane wysyłki.
O to samo możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Do punktu 1.
Poczekam 7 dni stosując się do informacji o rabat transakcyjny bez konieczności wypełniania wniosku?:
kupujący anuluje nieopłacony zakup w licytacji – nie wybierze płatności za pobraniem – w przypadku licytacji, prowizję naliczamy standardowo po 7 dniach od jej zakończenia, dlatego automatyczny rabat otrzymasz po około 7 dniach od momentu anulowania zakupu przez klienta...
Napisałem do kupującego żeby potwierdził brak finalizacji zakupu, mam nadzieję, że automatycznie allegro zwróci pieniądze po 7 kolejnych dniach bez pisania wniosku. Jeżeli nie będę musiał wystąpić o zwrot. Mam 45 dni od zakończenia licytacji...
Do punktu 2.
Za moje błędy to jest uprzejmość ze strony allegro żeby uzyskać od nich zwrot, może pochylą się nad problemem początkującego sprzedawcy 🙂
Dziękuję za pomoc, konkretną informację i pozdrawiam serdecznie.