anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy taka sprzedaż jest w 100% bezpieczna w obie strony ?

dziecgorolka
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Otóż chcę dokonać wymiany za przedmioty w grze Counter-Strike Global Offensive z dopłatą po stronie kupującego, ale nasuwa mi się pytanie czy to w 100% bezpieczne i czy support allegro zadziałał by w przypadku wyłudzenia/kradzieży,

za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje 

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

@dziecgorolka Nie znam się ale tu już było pisane o przewałach na takich rzeczach.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@dziecgorolka Nie, to nie jest bezpieczne i na dodatek, w razie kłopotów, Allegro Ci nie pomoże. Nie możecie normalnie kupić, jeden od drugiego?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

StoreGG_5
#8 Zapaleniec#

Phhhiii ! Support Allegro i zadziała ??? :OOOO
w razie  gdyby jednak transakcja się nie udała
To już daruj sobie zmarnowany czas  na pisanie   300 stron A4  Jak to zostałeś oszukany i jak to się stało itp .....

Od razu mogę ci tutaj wkleić 3 gotowe szablony od tego bardzo przejmującego się sprawą  , starającego się pomóc  ,dbającego o użytkowników  Supportowi Allegro .   Mogę się założyć że , w 100%  odpowiedzi udziela BOT .

Te tzw. Wsparcie pozakupowe (dyskusje)  są tak rewolucyjne na tym portalu że , Sprzedawca od razu 25 lat więzienia a kupujący , Może zostać  następcą po Adamie Mickiewiczu i napisać Pan Tadeusza 2  ( Rework kultowej powieści )  xD

 
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

uprosi się o niestawianie spacji przed znakami interpunkcyjnymi 😛

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

coolcoolcool@konto zamknięte A  patyk po polonistyce?????Widzę także, że nie wie o tym, że słownik Polski dopuszcza takie słowa.Polecam profesora Bralczyka.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433 nie ryczy 😄 ale jakie słowa doQuadnie? 😮

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#