anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to legalne?

Shelectronics
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

Jestem początkującym sprzedającym. Zajmuję się produkcją sterowników dla systemu smart home supla. Posiadam dość sporo swoich produktów. Nikomu nie udostępniam dokumentacji technicznej. Dzisiaj zauważyłem, że inny sprzedający oferuje dokładnie taki sam sterownik co mój przy czym jest tańszy i dostawa z Chin. Ja jestem jedynym producentem tego typu sterowników i zastanawiam się czy nie jest to przypadkiem oszustwo. 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak dodałeś produkt do katalogu to już nie jesteś jedynym ,inni mogą korzystać z twoich zdjęć i opisów a wystawiać swoje podobne urządzenia.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz opatentowany? połączyłeś produkt z katalogiem Allegro i masz efekt, tak to działa.https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/asortyment/katalog-produktow-allegro

oznacz moderatorów

Shelectronics
#2 Obserwator#

Dzięki.

Zastanawia mnie tylko skąd wziął dokumentację? Zarówno schematy jak i firmware są niedostępne. Aukcja jest skopiowana w 100% z mojej. Nawet symbol sterownika ten sam. 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Shelectronics bo robią coś podobnego a że allegro udostępnia innym opisy i zdjęcia masz klona, co nie znaczy że klient kupując otrzyma to samo co Ty masz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Shelectronics
#2 Obserwator#

A więc tak to działa. Troszkę w szoku jestem, że allegro na to pozwala.

Dziękuje za informację i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#