Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odbiera przesyłki w Smart z paczkomatu dla zamówienia z 11.11.2022, ta wraca do nadawcy,
Standardowo w takiej sytuacji wysyłam maiła z informacją o zaistniałym zdarzeniu oraz propozycją ponownej wysyłki po otrzymaniu zapłaty za jej nadanie.
Cisza...
Klient czeka 45 dni by otworzyć dyskusję, a wniej prosi o wyjaśnienia, gdyż rzekomo paczki nie było w skrzynce (w domyśle chyba chodzi o przegródkę w paczkomatu).
Jak to ugryźć?, gdyby dał mi wcześniej znać, że rezygnuje to zwrócił bym mu kasę i wystąpił o zwrot prowizji.
Czy z premedytacją czekał te 45 dni by w razie czego miał stratę?, sam na transakcji zyskał monety które otrzymałem za tytuł SS
W pustą skrytkę paczkomatu też nie wierzę, gdyż jeśli żeczywiscie by ją otwarł to uznana by była za odebraną, a ponadto przecież była gdy miną termin i kurier ją zabrał do zwrotu.
Myślę że podtrzymam stanowisko o możliwości ponownej wysyłki, po otrzymaniu zapłaty.
A wy jak sądzicie
Czy jest szansa na odzyskanie prowizji po terminie 45 dni?
Już tak drogie jest to Allegro, że jeszcze użerać się trzeba z nieodpowiedzialnymi klientami, a czasami mam wrażenie, że niektórzy z nich doktoryzują do w dowalaniu sprzedawcy.
@Halfrunt tak, możesz odzyskać prowizję po takim czasie. Czasami jednak ze 2-3 odwołania trzeba napisać. Zależy czy trafisz na ogarniętego pracownika Allegro, który zna dobrze problemy w handlu, czy na wystraszonego debiutanta, który nosa poza powierzony szablon z odpowiedziami nie wyściubi. 😎
Zarchiwizuj sobie na wszelki wypadek historię trackingu tej paczki i wiadomości wysłane do kupującego, po powrocie paczki.
Opisz sytuację w dyskusji że nie ma potwierdzenia otwarcia, odbioru przesyłki a więc wróciła do Ciebie i ze kupujący nie odstąpił od umowy zakupu, to proponujesz(jak napisałeś) ponowną wysyłkę za opłatą.
Kłamie jak bura su... jak by otworzył skrytkę to by była informacja w systemie, tam możesz wybrać w razie czego czy jest ok czy coś nie tak z przesyłką. Niech płaci jeszcze raz za wysyłkę i tyle a nie w ciula wali.
To nie takie proste jak piszesz , tu na allegro.
Przeciez masz nr paczki i mozesz podejrzec co sie z nia dzialo. Robisz screena z netu ze strony przewoznika na potrzeby dyskusji, tam powinno byc odnotiwane czy skrytke otwieral, druga rzecz na paczce masz powod odeslania towaru na liscie przewozowym. Potem wkleisz w dyskusje wiadomosc w ktorej prosisz o oplacenie kolejnej wysylki. Kupujacy nie odstapil od umowy termin 14dni minal dawno temu, mozesz mu doliczyc koszta magazynowe i koszta zwrotu paczki do ciebie . Napisz w dyskusji ze moze sobie towar odebrac pod adresem xxx i ma na to 30dni a potem zutylizujesz paczke.
@Halfrunt napisał(a):Jak to ugryźć?, gdyby dał mi wcześniej znać, że rezygnuje to zwrócił bym mu kasę i wystąpił o zwrot prowizji.
Nadal możesz zwrócić kasę (o ile konsument odstąpi od umowy), bo 14-dniowy termin na odstąpienie nawet nie zaczął płynąć. Ale chyba lepiej uprzejmie wyjaśnić sprawę z klientem i zaproponować ponowną wysyłkę. Na firmowym koncie masz 99,5% pozytywów, Super Sprzedawcę i Smart! w ofertach, więc grożenie utylizacją paczki albo wziętymi z kosmosu kosztami magazynowania nie byłoby najlepszym pomysłem.
dlatego w regulaminie oferty musi obowiązkowo być odwołanie do regulaminu allegro i przewoźnika, którą także musi zaakceptować konsument
i oczywiście mieć możliwość zapoznać się z nią przed zakupem
podobnym przypadkiem jest reklamacja typu: nie umiałem odebrać towaru z paczkomatu
--------------------------------------------------------------------------
w trakcie odbioru przesyłki wyświetlają się komunikaty inpostu co należy w takim wypadku zrobić