anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy u was też allego gubi przelewy potwierdzające aktywacje konta wyplat i każą robić kolejne wplaty

Lilawati
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lilawati Jeśli zleciłeś przelew, to prześlij jego potwierdzenie tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

Lilawati
#7 Wielbiciel#

Potwierdznie wysylalam juz chyba 5 razy, teraz okazuje sie ze chociaz wysylalam przelew od razu to podobno zrobilam go za późno 

oznacz moderatorów

Lilawati
#7 Wielbiciel#

Poza tym komu mam wysłać potwierdzenie przelewu skoro konsultanci tylko proszą o cierpliwość, a ja jestem cierpliwa od 2 tygodni

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lilawati Twoja sprawa jest konsultowana z operatorem płatności, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź mejlową. 

oznacz moderatorów

Lilawati
#7 Wielbiciel#

Mijają kolejne dni, a moje wypłaty wciąż nieaktywne, przez co nie mogę korzystać z konta. Zarówno operator płatności jak i allegro nie odezwali się co pokazuje jak dbają o klienta, przez ponad dziesięć dni nie mieli czasu pochylić się na moją sprawa, żenada.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lilawati Przepraszam za czas oczekiwania, poprosiłam już o szybką interwencję w Twojej sprawie. 

oznacz moderatorów

Lilawati
#7 Wielbiciel#

Minął kolejny tydzień,  moje wyplaty dalej nieatywne, wy nadal bezprawnie przetrzymujecie moje środki.  Kolejna osoba której wysłałam potwierdzenie wplaty i miala odpowiedziec mailowo nabrala wody w usta i nie ma informacji zwrotnej. Bardzo chciałabym żeby ktoś odsłuchał podobno nagrywane rozmowy z infolinii i prosze każdą osobę która obiecała, że zajmie się moją sprawa osobiście i odpowie mailowo, żeby w końcu odpowiedzialy co z moim kontem. Kiedy w końcu będę mogła wypłacić moje pieniądze?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Lilawati Jest mi niezmiernie przykro, że tyle to trwa. Obecnie mamy bardzo wiele zgłoszeń, co może powodować wydłużenie czasu odpowiedzi w konsultacjach. Podbiłam ponownie Twoją sprawę. Wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedź. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Lilawati
#7 Wielbiciel#

Kolejny tydzień minął, konsultant który miał zająć się moją sprawą chyba się obraził bo się nie odzywa, a moje wypłaty nadal są nieaktywne. Chcę od was konkretnej odpowiedzi,  kiedy będę mogła w pełni korzystać z mojego konta?

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Niedawno widzialem na forum, że ktoś dostał upomnienie za sugerowanie, że dla allegro mogą pracować osoby niekompetentne.

Oczywiście wszyscy są kompetentni, doświadczeni, wyrozumiali, pracowici, dysponują rozległą wiedzą i odpowiednimi umiejetnościami, są komunikatywni, umieją słuchać i współczuć. 

Najlepsi z najlepszych

I teraz pomyślcie sobie, że sprawa zakonczy sie za kilka tygodni. Bedzie trwala góra 2 miesiące

I co by było gdyby faktycznie pracował tam ktoś mało kompetentny ? Sprawa ciągneła by sie latami a nie marne 2 miesiące

@Lilawati  Musisz być cierpliwa, mają bardzo duzo pracy i zapewne ktoś w wolnej chwili zajmie sie Twoją sprawą

oznacz moderatorów

Lilawati
#7 Wielbiciel#

Zgadzam się, że w Allegro pracują osoby niekompetentne. Osoby kompetentne, to osoby których postawa świadczy o tym, że potrafią we właściwy sposób wykorzystać posiadaną wiedzę w celu wykonania jakiegoś zadania lub rozwiązania problemu - pracownicy allegro z którymi mam do czynienia, od półtorej miesiąca aktywują moje wypłaty. W jaki sposób przez ten czas wykorzystali swoje kompetencje? We wszystkich rozmowach przepraszają , obiecują osobiste zaangażowanie w sprawę i szybkie wyjaśnienie sytuacji. Jedyne co od ich kompetencji otrzymałam to brak odpowiedzi i nierozwiązany problem. 

oznacz moderatorów