Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedaję na allegro i klienci dokonują zwrotów produktów z przyczyny NIE PASUJE MI albo NIE PODOBA MI SIĘ oraz ZAMWIONE PRZEZ POMYŁKĘ.
Otrzymuję towar bez paragonu. Czy mam takie zwroty przyjmować?
TAK
@swiatkosmetyczki tak, ponieważ kupujący nie ma obowiązku dołączenia paragonu do przesyłki zwrotnej. Wystarczy jakikolwiek dowód zakupu przedmiotu. Takim dowodem może być, między innymi, potwierdzenie transakcji z konta bankowego, kopia powiadomienia mejlowego o zrobionym zakupie lub płatności itp.
otóż informuję, że najczęściej nie dołączają nic. Sami szukamy i drukujemy to co oni sami powinni zrobić.
@Monika__L Ustawodawca nie określa formy w jakiej klient ma poinformować sprzedawcę o rezygnacji z zakupu , otrzymujesz systemową wiadomość e-mail i czy to Ci się podoba czy nie musi wystarczyć .
Ale ja to wiem…
@Monika__L i super , to gdzie w takim razie leży problem ?
Sprzedający powinien to wiedzieć, oczywiście że musisz przyjmować, kupujący nie ma obowiązku zwrotu z paragonem.🙂
Łatwiej byłoby jakby zwracali, cóż trzeba szukać, nie muszą.
@milka1234567890 nic nie trzeba szukać , osobiście księgowej dostarczam tylko formularz odstąpienia i nanoszę długopisem dla ułatwienia stawkę Vat dla zwracanych produktów , przy kontroli i tak żądają kopii paragonów , a jak mają wątpliwości to niech sobie kopią .