anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Długa weryfikacja i brak wypłaty środków

smudruh
#7 Wielbiciel#

Witam, mam podobny problem - posiadam  środki na kącie i zleciłem wypłatę z PayU i Przelewy 24. W Payu dostałem info o wstrzymaniu pomimo uzupełnienia informacji, natomiast w Przelewy 24 czekam od piątku na weryfikację. Proszę o info co jest nie tak z mojej strony.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @smudruh, czy otrzymałeś więcej informacji dlaczego wypłata z PayU została wstrzymana i co musisz zrobić aby ją odblokować?
Weryfikacja dla Przelewy24 trwa do 5 dni roboczych.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

smudruh
#7 Wielbiciel#

Niestety nie mam żadnej odpowiedzi, albo ja coś przeoczyłem albo gdzieś utknęła informacja o weryfikacji końcowej.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje, zweryfikuje to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Wracam @smudruh z odpowiedzią.
W przypadku PayU, z informacji które uzyskałem Twoje wypłaty powinny być już aktywne 🙂
W przypadku Przelewy24, Twój przelew nie został zaakceptowany, ponieważ dokonałeś go ze starego numeru konta. Czy wysłałeś przelew z nowego numeru konta (który zmieniłeś 25.03)?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

smudruh
#7 Wielbiciel#

Dziękuję - wysyłam jeszcze raz z nowego nr. konta

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Super, daj proszę znać jakbyś napotkał jakiekolwiek dalsze problemy 😉

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

smudruh
#7 Wielbiciel#

Przesłałem z poprawnego konta i czekam na akceptację - dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Polecamy się na przyszłość i również pozdrawiam! 😎

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów