Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam podobny problem - posiadam środki na kącie i zleciłem wypłatę z PayU i Przelewy 24. W Payu dostałem info o wstrzymaniu pomimo uzupełnienia informacji, natomiast w Przelewy 24 czekam od piątku na weryfikację. Proszę o info co jest nie tak z mojej strony.
Cześć @smudruh, czy otrzymałeś więcej informacji dlaczego wypłata z PayU została wstrzymana i co musisz zrobić aby ją odblokować?
Weryfikacja dla Przelewy24 trwa do 5 dni roboczych.
Niestety nie mam żadnej odpowiedzi, albo ja coś przeoczyłem albo gdzieś utknęła informacja o weryfikacji końcowej.
Dziękuje, zweryfikuje to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Wracam @smudruh z odpowiedzią.
W przypadku PayU, z informacji które uzyskałem Twoje wypłaty powinny być już aktywne 🙂
W przypadku Przelewy24, Twój przelew nie został zaakceptowany, ponieważ dokonałeś go ze starego numeru konta. Czy wysłałeś przelew z nowego numeru konta (który zmieniłeś 25.03)?
Dziękuję - wysyłam jeszcze raz z nowego nr. konta
Super, daj proszę znać jakbyś napotkał jakiekolwiek dalsze problemy 😉
Przesłałem z poprawnego konta i czekam na akceptację - dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Polecamy się na przyszłość i również pozdrawiam! 😎