Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie, sprzedana została rzecz na allegro która w ustawieniach była wysyłka darmowa ale w opisie zaznaczone było (opisane) darmowa przesyłka oznacza ze się płaci za nią przy odbiorze.
Klient nie odebrał przesyłki bo chcieli za wysyłkę płatność .
Co mam teraz zrobić , potrącić za ta wysyłkę , kontrahent ewidentnie żeruje na tym i chce ponowna wysyłkę za darmo ale jak każdy wie ponowna wysyłka będzie kosztowała mnie 3 wysyłki co przewyższa koszt przedmiotu.
Czekać aż paczka wróci, zapłacić za dwie wysyłki , oddać kontrahentowi koszty które wpłacił minus wysyłki czy jak ?
swisscom darmowa wysyłka ma być darmowa , a jakiekolwiek informacje dotyczące dodattkowej oplaty za przesyłkę są niezgodne z regulaminem allegro . Klient ma zapłacić tyle ile wyliczy system .
@swisscom Cóż za kreatywność 😄 Kombinuj dalej, na pewno coś wymyślisz ...
Aukcja była nieregulaminowa. Darmowa przesyłka to jest darmowa przesyłka, a nie płatna przy odbiorze. Klient ma rację. Opis aukcji nie może wprowadzać w błąd.
Jeśli paczka jeszcze czeka na odbiór, wyślij klientowi pieniądze na opłacenie odbioru. Jeśli paczka już wraca, odbierz ją, zapłać za obie wysyłki i wyślij jeszcze raz na swój koszt.
@swisscom Robiąc takie opisy i je tu jeszcze na forum zgłaszasz sam pod sobą dołki kopiesz .
@swisscom Świetny pomysł! Kto na to wpadł ? Darmowa a nie darmowa.Pamiętam taka tabela krążyła o przyznawaniu pkt za "podpieprzanie" i za doniesienie na siebie było 120pkt.🤣🤣
Zwykłe nieporozumienie błąd w opisie i tyle
@swisscom Zdarza się. Nie przejmuj się. Zart