Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Otrzymałam negatywną ocenę od kupującej która wylicytowala przedmiot, minął termin płatności 7 dni, przed upływem terminu wysłałam jej przypomnienie, brak odpowiedzi z jej strony. Oczywiście nie wysłałam jej danej rzeczy. Wystąpiłam o zwrot prowizji. Dziś ta osoba oceniła mnie negatywnie. Jak to możliwe że kupujący może oceniać zakup, za który nie zapłacił?
no nie da się tego uniknąć ale jak zgłosisz temat do allegro z tymi argumentami powinni ci go anulować a kupującą daj na czarną listę.
Miałem podobną sytuację ,napisałem do allegro i anulowali negatywa
Już to zrobiłam, tylko obawiałam się, że allegro może takich argumentów nie przyjąć. Dziękuję za odpowiedź!
Kupujący ma prawo do oceny "subiektywnej".
@LEW433 Wczoraj było piwko w pracy, a dzisiaj będzie jakaś faza?😁
@pulkownik66 Są trzy fazy .Poczytaj i nawet neutralny czwarty.(dzisiaj także praca)
@LEW433 To- to wiem. 1 faza- piję 2 faza- podpity 3 faza- nachlany i 4-ta zgon /neutral/🤣
🤣🤣🤣
@angelikamagda No cóż, kolejna niedoróbka allegro - w momencie, gdy nie było płatności i następuje z tego powodu zwrot prowizji, to "kupujący" powinien tracić wszelkie prawa do jakichkolwiek działań związanych z takim zakupem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ale szybko zareagowali, przyjęli mój wniosek :).