Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
mam pytanie dotyczące darmowej przesyłki pobraniowej Allegro Smart. Klient właśnie dokonał zakupu z wyborem tej formy płatności. Problem w tym, że zakup jest na kwotę 60 zł. W świetle obowiązujących zasad taka przesyłka powinna mu przysługiwać za darmo przy zakupach na kwotę większą niż 80 zł. Zgłosiłam sprawę do allegro, jest rozpatrywana więc trochę to pewnie potrwa. Czy ktoś z Was może mi wcześniej wytłumaczyć, czy to błąd serwisu czy jakaś nowa "promocja" dla kupujących, której nie zarejestrowałam?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
@Jemzdrowo24_pl jest promocja wybrańcy mają poniżej tej kwoty do końca marca 🙂
@kostas11 dziękuję, coś mnie ominęło 😉 Powiedz mi jeszcze proszę jak my płacimy "za tę promocję"? 3,99 czy normalne koszty pobrania?
@Jemzdrowo24_pl tu masz więcej 🙂
Od 4 grudnia wybranym grupom kupujących udostępnimy promocyjne warunki darmowej dostawy z Allegro Smart! Dzięki temu zachęcimy klientów do większych i częstszych zakupów.
Każdej wybranej grupie kupujących umożliwiamy skorzystanie tylko z jednej promocji. Jak to działa? Wystarczy, że Twoi klienci zrobią zakupy w ofertach oznaczonych Allegro Smart!:
Nie musisz nic zmieniać w Twoich ofertach. Jeśli zauważysz, że niektórzy klienci zrobili u Ciebie zakupy z dostawą Allegro Smart!, choć kwota za ich zamówienie nie przekroczyła 40 zł lub wybrali dostawę Allegro Smart! z kurierem dla kwoty mniejszej niż 100 zł – oznacza to, że skorzystali z jednej z promocji.
Dla zamówień do 99,99 zł
Dla zamówień od 100 zł
Wszystkie akcje promocyjne trwają od 4 grudnia do 3 marca 2021 roku.
Chcesz poznać lepiej szczegóły promocji? Zajrzyj do Aktualności i dowiedz się więcej.
Pozdrawiamy
Zespół Allegro
Dziękuję Ci 🙂