Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Na moim koncie dokonano fikcyjnego zakupu. Pisałam już w tej sprawie kilka razy do allegro. Po którymś poście z kolei dostałem odpowiedź potwierdzającą z allegro, że zakup był faktycznie fałszywy. Jednak moje konto nadal jest obciążenie prowizją za sprzedaż, która nie doszła do skutku. Zgodnie z sugestią moderatora wypełniłem i przesłałem formularz z linka udostępnionego przez moderatora. Chciałem zapytać co jest przyczyną tego, że moje konto ciągle jest obciążone prowizją za sprzedaż, która nie miała miejsca?
Dzisiaj została mi zablokowana sprzedaż na allegro pomimo moich próśb o anulowanie naliczonej prowizji.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Niżej załączam korespondencję z allegro.
Dzień dobry
Proszę o anulowanie transakcji sprzedaży i obciążenia mojego konta, wystawionej przeze mnie konsoli PS5. Klient nie odebrał towaru i nie ma z nim kontaktu. Proszę również o blokadę konta klienta. Poniżej screen z danymi klienta:
@Client:117862569 W sprawie zwrotu naliczonych opłat napisz proszę przez ten formularz. Do konta klienta uzyskała dostęp nieuprawniona osoba i to ona dokonała zakupu. Sprawa została wyjaśniona, dlatego w tej chwili konto nie będzie zablokowane.
@Client:117862569 poprosiłam już o odpowiedź dla Ciebie w zgłoszeniu mailowym numer 42647585, także niebawem powinieneś otrzymać od nas wiadomość w swojej sprawie.