Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Sejdino Niestety punkty są zabierane zawsze słusznie. Musisz dokładnie sprawdzać korespondencję z kupującym, ponieważ do terminowych odpowiedzi zaliczają się tylko pierwsze odpowiedzi po zadaniu pytania przez kupującego, ale gdy kupujący w trwającej korespondencji zapyta o przedmiot z innej oferty, Allegro traktuje to jako pierwsze pytanie i znowu musisz odpowiedzieć w terminie.
Sprawdziłem godziny zadanych pytań i moich odpowiedzi z ostatnich 30 dni.
Pytanie 19:59, odpowiedź 20:07
Pytanie 22:39, odpowiedź 22:46
Pytanie 9:40, odpowiedź 10:30
Pytanie 12:56, odpowiedź 12:58
Wszystkie odpowiedzi były oczywiście tego samego dnia, nawet w sobotę.
Zaznaczę jeszcze, że wczoraj na koncie miałem te 70 punktów, dziś już ich nie ma.
@Sejdino, od wczoraj nie masz żadnych zapytań od klientów za ostatnie 30 dni. Nie straciłeś tych punktów, po prostu ich nie zdobyłeś z tego powodu.
Natomiast Twoja ocena to super, więc wszystko robisz tak, jak trzeba i nie powinieneś się tym przejmować. 🙂 Najważniejszy jest ogólny poziom jakości sprzedaży, nie punkty. 🙂
Jak tylko pojawi się jakieś zapytanie, punkty policzymy od następnego dnia.
W ciągu ostatnich 30 dni mam 4 zapytania od klientów, ale tylko jedno, dziś zapytanie o ofertę, a 3 pytania od klientów typu na jaki adres wysłać maila itp.
Czy w związku z powyższym, opisywane przeze mnie parametry dotyczą wyłącznie sytuacji kiedy Klient zapyta o produkt? A jeśli zadaje po prostu pytanie np o adres mailowy lub inny to algorytm Allegro traktuje to jako brak zapytań?
Pozdrawiam, Bartosz.
@Sejdino liczy się każda, pierwsza w wątku wiadomość wysłana przez "zadaj pytanie sprzedającemu". Czy możesz podać daty tych trzech wcześniejszych wiadomości, ponieważ ja nie widzę ich u Ciebie w ciągu ostatnich 30 dni pytań od kupujących.
Oczywiście, poniżej daty i godziny:
22.08, 19:59 Pytanie o ofertę (być może Allegro widzi tę wiadomość jako ostatnią ponieważ po 30 dniach od tej wiadomości straciłem 90pkt)
30.08, 22:39 Kupujący informuje nas, że nie może odebrać paczki.
15.09, 14:08 napisałem do Klientki, że nie odebrała paczki i do nas wróciła. Odpisała 18.09, po kilku minutach odpisałem Klientce.
22.09,12:56 pytanie od Klientki o produkt, odpisałem po 2 minutach.
Przeglądając wiadomości nasuwa się jeszcze pytanie czy jeśli to ja zacznę rozmowę z Klientem (np informacja o nieodebraniu paczki), Klient odpisze, że np. nie miał czasu to czy jego odpowiedź jest również "pytaniem" dla mnie na które powinienem odpowiedzieć?
Pozdrawiam, Bartosz
@Sejdino dziękuję!
22.08 - tak, tutaj minęło 30 dni i to było ostatnie pytanie zadane przez "pytanie do sprzedającego"
Jeżeli chodzi o pozostałe wiadomości to do terminowych odpowiedzi liczą się pierwsze odpowiedzi w wątku zadane przez "Pytanie do sprzedającego" widoczne w każdej ofercie. Podejrzewam, że kupujący z 30.08 zadał pytanie innym kanałem. Jeśli Ty piszesz do kupującego np. o tym, że przesyłka się opóźni to wiadomości są w Centrum wiadomości, odpowiedź kupującego nie jest zadana z poziomu "Zadaj pytanie sprzedającemu" i dlatego nie wlicza się do terminowych odpowiedzi. A jeżeli chodzi o wiadomość z 22.09 to odpowiedzi udzieliłeś w imponującym czasie 1 minuty i dlatego dziś rano po przeliczeniu punktów otrzymałeś w tych dwóch miarach punkty 😊 Warto pamiętać, że w jakości najważniejszy jest jej ogólny poziom, a Twój to niezmiennie "super" 👍
Rozumiem, ale moim zdaniem punkty po coś zostały wprowadzone;-)
przez jeden dzień miałem o 90 punktów mniej i odsłony spadły z 2700 we wtorek na 1700 w środę. Czy to zwykły zbieg okoliczności? Raczej nie bo to 3 przypadek, kiedy po nagłej stracie punktów, ilość odsłon gwałtownie spada.
Pozdrawiam, Bartosz.