Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wypłaciłes środki z PayU dwa dni temu na kilku kontach i do dzisiaj nie dostałem przelewu, dlaczego? Srodki zawsze pojawiały się do 24h @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Na tym koncie też wypłaciłem i nie ma środków na koncie.
@bhzfgeysz wypłaty są realizowane do końca kolejnego roboczego dnia po zleceniu. Widzę, że zleciłeś ją wczoraj, więc do końca dzisiejszego dnia powinna zaksięgować się na koncie o numerze 451*****849.
Nadal nic nie ma, jest 18:15 skończyły się wszystkie księgowania w banku a nadal nie ma
@bhzfgeysz Wypłata ma status "zakończona" oznacza to, że została przekazana do banku. Jeśli jutro wciąż nie będziesz jej miał na koncie, daj nam znać. Postaramy się to wyjaśnić.