Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od piątku czekam na weryfikację konta, chociaż zwrot przelewu nastąpił też w piątek. Rozumiem, że weryfikacja może trwać trzy dni robocze, ale to chyba przesada. Co zrobić i gdzie napisać?
@Client:103325526 Czy wszystkie dane są zgodne, najczęstszą przyczyna braku weryfikacji: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dane są zgodne.
Poczekaj chwilę, moderator ci wyjaśni.
Czy wszystkie dane są zgodne? Niezgodność danych to najczęstsza przyczyna braku aktywacji.
Wszystkie dane są zgodne.
@Client:103325526 już wyjaśniam. Środki są na saldzie operatora PayU, a Ty próbowałeś aktywować wypłaty u operatora Przelewy24.
Wejdź proszę tutaj i w części poświęconej operatorowi PayU, kliknij proszę "przejdź do banku", następnie wykonaj proszę przelew weryfikacyjny. Dane właściciela rachunku muszą być takie same jak dane na koncie Allegro, a przelew musi być wykonany z rachunku podanego w formularzu. Weryfikacja w przypadku tego operatora może potrwać do trzech dni roboczych.
Dziękuję. Jednak wtopiłem ja. Byłem pewny, że aktywowałem PayU. Trzeba wybrać się do okulisty😀.
@Client:103325526 😄 każdemu może się zdarzyć! Cieszę się, że sprawa wyjaśniona, pozdrawiam i miłego popołudnia!