Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Przy ofertach z produktami personalizowanymi nie wyświetla się klientom możliwość "odbioru osobistego" a w cenniku mamy zaznaczoną tą opcje. Dlaczego tak się dzieje?
@WarsztatNadruku czy masz podany punkt odbioru osobistego w tej zakładce?
Jeśli tak, a mimo tego ta opcja się nie pojawia, to poproszę o numer przykładowej oferty.
@la_nika a w którym miejscu powinnam tego szukać? Bo chyba jednak nie mam
Bo mam tutaj ustawione i w cennikach mam zaznaczone że mamy możliwość odbioru w punkcie, a już któryś klienet pisał, że nie ma możliwości wyboru odbiór osobisty
@WarsztatNadruku sprawdziłam to dla przykładowej oferty nr 14337320489 i mogę wybrać odbiór osobisty w Twoim sklepie, więc działa to prawidłowo.
Może kupujący, którzy to zgłosili, nie wiedzieli, że trzeba na formularzu dostawy wybrać "pokaż więcej" przy metodach i zaznaczyć tam "odbiór osobisty", żeby znaleźć ten punkt.
Ale po Twojej stronie wszystko się zgadza i możliwość wybrania odbioru w punkcie jest dostępna 🙂
Super, dziękuję za informację 🙂
Przekaże klientowi 🙂