anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego klient nie widzi opcji "odbiór osobisty"

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Dzień dobry 

 

Przy ofertach z produktami personalizowanymi nie wyświetla się klientom możliwość "odbioru osobistego" a w cenniku mamy zaznaczoną tą opcje. Dlaczego tak się dzieje?  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku czy masz podany punkt odbioru osobistego w tej zakładce
Jeśli tak, a mimo tego ta opcja się nie pojawia, to poproszę o numer przykładowej oferty. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@la_nika a w którym miejscu powinnam tego szukać? Bo chyba jednak nie mam 

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Zrzut ekranu 2024-12-6 o 14.03.58.png

 

Bo mam tutaj ustawione i w cennikach mam zaznaczone że mamy możliwość odbioru w punkcie, a już któryś klienet pisał, że nie ma możliwości wyboru odbiór osobisty 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku sprawdziłam to dla przykładowej oferty nr 14337320489 i mogę wybrać odbiór osobisty w Twoim sklepie, więc działa to prawidłowo.

la_nika_0-1733492584440.png
Może kupujący, którzy to zgłosili, nie wiedzieli, że trzeba na formularzu dostawy wybrać "pokaż więcej" przy metodach i zaznaczyć tam "odbiór osobisty", żeby znaleźć ten punkt. 
Ale po Twojej stronie wszystko się zgadza i możliwość wybrania odbioru w punkcie jest dostępna 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Super, dziękuję za informację 🙂 
Przekaże klientowi 🙂

 

oznacz moderatorów