Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jestem sprzedawcą na Allegro i mam problem związany z błędnie wystawioną ofertą, która dotyczy produktu, który okazał się niedostępny. Zamówienie zostało złożone za pobraniem, a produkt, który był w ofercie, nie jest dostępny, więc zamówienie nie może zostać zrealizowane.
W tej sytuacji poinformowałem klienta o problemie poprzez wiadomosc allegro oraz sms (klient z Czech). Usunałem szybko błedną oferte. Po wymianie informacji, ów klient jest niezadowolony, co jest zrozumiałe. Ale ja niestety nie jestem w stanie zrealizować tego zamowienia. Nie wiem też, jakie kroki chce podjąc klient w najbliższym czasie. Zwróciłem sie też z prośbą o pomoc do allegro w tej sprawie.
Chciałbym zapytać, jak w ogole mozna rozwiązać tę sytuację:
Przypuszczam, że klient nie anuluje zamowienia.
Będę wdzięczny za wszelkie porady, jak najlepiej rozwiązać tę sprawę, aby działać zgodnie z regulaminem Allegro i wobec klienta. Przypomnę, ze zakup jest za pobraniem. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję za pomoc!
Dzień dobry @Phobos79! Nie podałeś numeru zamówienia, którego to dotyczy, więc odpisuję, bez zagłębiania się w szczegóły.
Takie sytuacje się zdarzają i nie możemy wymagać od Ciebie (ani my, ani kupujący) wysłania produktu, którego nie masz. Jeśli kupujący założy z tego powodu dyskusję, pamiętaj proszę, aby terminowo odpowiadać na jego wiadomości. Swoje niezadowolenie może wyrazić też negatywnym komentarzem, którego nie będziemy mogli usunąć, jeśli nie będzie łamał naszych zasad.
Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź.
Zamówienie dotyczy innego mojego konta firmowego na Allegro, dlatego numer zamówienia będzie powiązany z nim, a nie z tym, z którego pisałem posta (konto zwykłe). Proszę o informację, czy w takiej sytuacji mogę podać numer zamówienia tutaj? Czy lepiej napisać post ponownie z konta firmowego?
Dodam, że jedyna komunikacja z klientem odbyła się poprzez SMS, gdzie poinformowałem go o zaistniałej sytuacji, pisząc w języku czeskim. Pierwotnie skorzystałem z wewnętrznej komunikacji Allegro, ale klient nie odpowiedział na wiadomości, więc nie wiem, czy zamierza się zalogować na Allegro i kiedy to zrobi (o ile w ogóle). Przesyłka jest pobraniowa, co dodatkowo komplikuje sprawę.
Finalnie klient, mimo niezadowolenia, zaakceptował tę sytuację. Jednakże zamówienie w systemie będzie widnieć jako "Nie wysłane". Z konta firmowego zgłosiłem tę sytuację przez Centrum Pomocy Allegro. Jestem świadom, że klient może założyć dyskusję lub wystawić negatywną opinię, ale nie wiem, co w tej sytuacji mogę jeszcze zrobić.
Proszę o informację, jak powinienem postąpić dalej w tej sprawie.
Pozdrawiam.
@Phobos79 dzień dobry! W taki razie zrobiłeś już wszystko, co mogłeś zrobić. Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail.
Na przyszłość możesz jak najbardziej podać na tym forum numer zamówienia, nie musisz w tym celu logować się na firmowe konto 🙂