Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, Klientka napisała: "Dzień dobry, zgłosiłam zwrot zakupionych produktów, jednak przy nadawaniu przesyłki w paczkomacie Orlenu okazało się że paczka nie mieści się w skrytce, jest za wysoka. Kod zwrotu anulowałam telefonicznie na infolinii Orlen. Wysłałam zapytanie w pomocy allegro ale jeszcze otrzymałam odpowiedzi. Jeśli więc jest taka możliwość, proszę o wygenerowanie nowego Kodu na większą przesyłkę, w razie potrzeby dokonam ponownie zwrotu. Pozdrawiam" - Czy my mamy możliwość wygenerowania ponownego kodu zwrotu na większą paczkę? Jak to zrobić? Wiąże się to z jakimiś kosztami? Czy Allegro podjęło już próbę pomocy? Jak możemy pomóc Klientce? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Cześć @AstraDigital! Wy nie możecie wygenerować etykiety zwrotu dla kupującej. Czy możesz podać numer tego zamówienia?
Podasz mi informację o przebiegu sprawy?
@AstraDigital kupująca ma już od nas nowy kod zwrotu. Znajdzie go w zakładce Moje zakupy w szczegółach. Teraz powinno się udać, jeśli wybierze odpowiedni rozmiar skrytki 🙂