Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nr zamówienia 5b779891-e28e-11eb-8f9c-f3519e0f92bf
Mam pytanie, dlaczego klient płaci za przesyłkę. Ja mam opcję smart. Produkt kosztuje więcej niż 40 zł. Czy to wynika z tego, że klient nie ma opcji smart?
Co oznacza ten status płatności? Nie wiem, czy płatność została zrealizowana i czy wysłać produkt.
Proszę o pomoc.
Tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/
status płatności ma być ,, opłacone ,, jeśli jest inaczej nie wysyłaj . Pewnie klient nie ma ,,smarta ,, lub wybrał inną formę przesyłki niż paczkomaty .
@janeana Klient musi wybrać metodę dostawy ze znaczkiem Smart. Cena zakupu to nie wszystko. Jeżeli kupuje towar powyżej 40 zł i wybierze metodę dostawy bez ikony Smart, płaci za dostawę. Jeśli opcja dostawy ma znaczek Smar, klient nie wykupił Smart.
Status płatności musi być Zakończona, wtedy możesz wysyłać.
@janeana, z tego, co widzę, Kupujący nie ma aktywnej usługi Smart! Wcześniej też nie kupował ze Smart!, dlatego doliczyliśmy koszt przesyłki. 🙂