Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
23-04-2024 zostało złożone zgłoszenie nr: 41576208, dostaliśmy standardową odpowiedź kopiuj-wklej. Zadaliśmy dodatkowe pytanie (chyba niewygodne) i koniec odpowiedzi. Po dwóch dniach delikatnie się przypomnieliśmy wysyłając kolejną wiadomość z informacją, że nadal czekamy na odpowiedź i do tej pory nic, a minął już prawie miesiąc. Moderatorki tutaj wielokrotnie piszą o tym, żeby nie zakładać nowych zgłoszeń bo lądują one na koniec kolejki więc pytam ile można jeszcze czekać na odpowiedź? Od sprzedawców wymagacie odpowiedzi w 24h.
Widać podwójne standardy Allegro.
@FishBeat Cześć! Dziękuję za sygnał. Skontaktowałam się z odpowiednim zespołem i ponagliłam tę sprawę. Otrzymasz odpowiedź.
Minął kolejny tydzień i pomimo Twoich ponagleń nadal konsultanci olewają sprawę (brak odpowiedzi). Czemu tak się dzieje?
Halo? Teraz widzę, że nawet moderatorzy przestali odpisywać, a jak nie było odpowiedzi tak nadal nie ma. Brawo Wy i Wasze dwulicowe standardy! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@FishBeat Przykro mi, że czekasz, ale ponagliłam Twoją sprawę. Niestety nie mam wpływu na to, jak szybko te zgłoszenia są rozpatrywane — to zależy od liczby zgłoszeń w danym okresie.
Dzięki za radę, teraz niech sprzedawcy w dyskusjach też niech odpisują, "Niestety nie mam wpływu na to, jak szybko te zgłoszenia są rozpatrywane — to zależy od liczby zgłoszeń w danym okresie. " - luzik 😂🤣
... a nie czekaj, w tą stronę to tak nie działa, hueh 😴
Minęły już 3 tygodnie i nadal nie mam odpowiedzi pomimo zapewnień. Proszę nie pisać, że odpowiedzi są udzielane wedle zgłoszeń ponieważ późniejsze zgłoszenie już otrzymało odpowiedź. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@FishBeat przykro mi, że nie otrzymałeś odpowiedzi. Ponownie skontaktowałam się z osobami z odpowiedniego działu w tej sprawie, mam nadzieję, że to pomoże.
@ka_nika jest banalna i prosta odpowiedź konsultanci nie czytają pytań i nie rozwiązują zgłoszeń . Lub zgłoszenia są pomijane
Ja od ponad 1,5 miesiąca nie otrzymałem odpowiedzi na moje zgłoszenie,
Jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia, i szczerze mówiąc, Allegro powinno zainwestować w udoskonalenie obsługi klienta dla sprzedawców. To my generujemy przychody dla Allegro, a wydaje się, że tylko kupujący mają łatwy dostęp do pomocy.
Bo doradcy nie czytają pytań wysłanych przez formularz kontaktowy i to się nie zmieni i dlatego użytkownicy nie otrzymują odpowiedzi