Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak widać mam punkty na minusie za w/w podpunkty, natomiast ja sprzedaję oferty tylko w wersji wysyłki e-mail, w aukcji ustawione mam, że wysyłka jest do 1 dnia roboczego. Zawsze kupujący nie czeka więcej niż ten 1 dzień roboczy, tylko jak już to o wiele mniej.
Proszę o pomoc.
@jaczup jeżeli metodą dostawy jest przesyłka elektroniczna to w ogóle nie uwzględniamy tych wyników w jakości sprzedaży.
Widzę natomiast, że wysyłałeś również przesyłkę kurierem DPD (zamówione 1.12.2021) oraz do paczkomatu InPost (zamówione 30.11.2021) te przesyłki miały opóźnienia i zostały uwzględnione w punkcie "terminowa wysyłka".
W takim razie po kilku tygodniach powinno się wyzerować? Bo już nie sprzedaję inną opcją niż wysyłka e-mail.
@jaczup tak 🙂 Tam są dane z ostatnich 30 dni, więc w ciągu kilku najbliższych dni to się wyzeruje. A jeśli wysyłasz tylko e-mailem to będzie tam "brak danych", ponieważ tego typu wysyłki nie są liczone do jakości sprzedaży.