Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 12.12.2021 pewien allegrowicz zakupił ode mnie towar. Mimo, że niedziela nadałem przesyłkę w dniu sprzedaży.
15.12 otrzymałem z działu bezpieczeństwa allegro wiadomość o włamaniu na konto klienta i aby nie wysyłać zakupionego towaru. W mailu zwrotnym poinformowałem, że przesyłka czeka na odbiór w paczkomacie odbiorczym. Dostałem zwrotnego maila od pracownika allegro, że sytuacja została opanowana, konto zabezpieczone i w takiej sytuacji nie muszę dokonywać zwrotu środków.
Sprawa dotyczy zgłoszenia nr "19796179" [ ref:_00D24aE05._5003VKyoab:ref ]
W dniu wczorajszym natomiast ktoś z konta kupującego poprzez czat allegro kontaktuje się w sprawie tego zakupu i prosi o zwrot (w sumie nieduża kwota). Dodam, że wcześniej została cofnięta prowizja za tą sprzedaż.
Napisałem do allegro poprzez formularz kontaktowy aczkolwiek od 24h nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zgłoszenie numer "20141614" ref:_00D24aE05._5003VLNrVr:ref
Aktualnie nie mam żadnych środków na subkoncie PayU na allegro więc zwrot musiałby iść poprzez zwykły przelew a mam obawy czy znowu ktoś nie włamał się na to konto.
Czy któryś z moderatorów mógłby zasięgnąć informacji w tej sprawie?
@Skill_Player Otrzymałeś zapłatę za towar? Paczka została odebrana? Jeśli tak, niczego nie musisz zwracać, chyba że otrzymasz odstąpienie od umowy od kupującego i towar z powrotem lub otrzymasz dowód jego odesłania.
@Skill_Player sprawdziłam status tej przesyłki i została reklamowana i odesłana z paczkomatu do nadawcy 15.12.2021r. Czy ta przesyłka trafiła do Ciebie z powrotem?
Jakoś chyba 20.12 dotarła (nie było mnie akurat w domu) została podobno wrzucona zdaje się przez kuriera Inpost przez ogrodzenie ^^.
@la_nika czy zwrot pieniędzy przez zwykły przelew kiedy, ów allegrowicz poda mi np. poprzez czat allegro dane jego konta bankowego, to na pewno obecnie bezpieczna forma zwrotu jeżeli wcześniej nastąpiło włamanie na te konto?
@Skill_Player to konto zostało zabezpieczone, więc taki zwrot wpłaty powinien być bezpieczny, ale jeszcze dla pewności to skonsultuję. Wstrzymaj się proszę ze zwrotem, dopóki nie wrócę z odpowiedzią.
@la_nika Ok, poczekam.
Aczkolwiek o 11:45 dostałem z działu bezpieczeństwa transakcji taką o to odpowiedź:
"Kupujący powinien ubiegać się o zwrot wpłaty ze swojego banku lub z Programu Ochrony Kupujących."
To niestety takie trochę wprowadzanie w błąd ludzi, nie wiadomo co jest prawdą i czego się "trzymać" 😕
@Skill_Player przepraszam za zamieszanie! Chciałam mieć pewność, że otrzymasz szybko odpowiedź i zdublowałam się z odpowiedzią od działu bezpieczeństwa.
Mamy teraz pewność, że nie musisz zwracać wpłaty kupującemu, ponieważ będzie on mógł otrzymać rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a Ty wykonałeś wszystko prawidłowo. Kupujący powinien złożyć wniosek o wypłatę rekompensaty.
@la_nikadziękuje za odpowiedź.
Czy mam w ten sposób odpowiedzieć temu allegrowiczowi na czacie allegro (odpisałem Mu wczoraj, że skontaktuje się z działem Allegro w tej sprawie) - np. przekopiować na czacie Twoją odpowiedź?
Oby niedogodności spowodowane tą sytuacją nie wpłynęły na to, że Allegrowicz wystawi mi jeszcze negatywa za to, że ktoś włamał się na Jego konto 😕
@Skill_Player tak jak najbardziej przekaż proszę kupującemu naszą odpowiedź w tej sprawie. Kupujący otrzyma zwrot wpłaty, a Ty dołożyłeś starań, żeby wyjaśnić to dla niego, dlatego mam nadzieję, że nie wystawi negatywa. Gdyby tak się stało, napisz tu proszę ponownie, będę to wyjaśniać.