Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mój sklep przestał się sprzedawać.
Skontaktowaliśmy się z klientami, którzy wielokrotnie wystawiali niskie wyniki, zapytaliśmy ich dlaczego i próbowaliśmy pomóc im je rozwiązać, ale kontaktowaliśmy się z nimi wiele razy bez odpowiedzi. Jestem bardzo bezradny i nie wiem co robić, sklep jest zamknięty i nie mogę go poprawić, nie mogę poprawić wyniku. Pomóż mi przywrócić sprzedaż w moim sklepie.
podziękować.
@fastgrown, na Twoje konto zostało nałożone ograniczenie funkcjonalności, ponieważ zauważono niepokojące sygnały od Kupujących dotyczące problemów transakcyjnych - chodzi o dyskusje i komentarze. Przekłada się to na obniżenie standardu obsługi Kupujących. Twoja ocena jakości sprzedaży z ostatnich 30 dni wymaga poprawy.
Powinieneś doprowadzić do rozwiązania trwających mediacji - w tym celu wystarczy, że wyślesz nam w korespondencji mailowej odpowiedni dokument, który potwierdzi zakończenie sprawy. Kolejnym aspektem jest też wyjaśnienie zgłoszeń Kupujących, którzy wystawili Ci opinię "nie polecam".
Przypominam, że zgodnie z art. 10.7 Regulaminu Allegro Sprzedający jest zobowiązany do utrzymywania jakości sprzedaży odpowiadającej co najmniej ogólnemu poziomowi “Neutralny".
@mr_oma Dam Ci wpunkta 🙂
Witam, dlaczego nie mogę wysyłać e-maili do Ciebie w (contact us ), co utrudnia mi to. Przypomnienie systemowe: Service temporarily unavailable
Proszę, podaj mi swój adres e-mail.
Dziękuję Ci.
@fastgrown, skontaktuj się z nami za pośrednictwem tego formularza. Mam nadzieję, że sprawę konta uda się pomyślnie rozwiązać.
Wiem, ale pokazał, że nie mogę korzystać z tej funkcji.
@fastgrown, poprosiłam osobę z odpowiedniego działu, aby skontaktowała się z Tobą mailowo.