anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot na firmę na spółkę jawną

kmdm
#10 Popularyzator#

Klient który zakupił ostrza do nożyka tapicerskiego zgłosił zwrot. Zakup był na firmę na spółkę jawną , a ewentualne PKD to (52,46 Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych farb i szkła.)

Moim zdaniem zwrot tu nie przysługuje ale chcę się upewnić

Powód zwrotu zgłoszonego przez allegro zakup przez pomyłkę.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Więc tak - teoretycznie nie może. W praktyce jeżeli zakup nie jest związany z jego działalnością - może. 

Czy warto? Raczej nie. Jeżeli produkt nie jest uszkodzony warto przyjąć zwrot. Po co ryzykować negatywa? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:79577720 dotyczy to firm jednoosobowych ,,Zakup był na firmę na spółkę jawną ,, , niemniej podzielam Twoje zdanie .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

kmdm Nie masz obowiązku przyjmowania takiego zwrotu , ale klient ma prawo ocenić transakcję zainicjować dyskusję i zakończyć ją jako nierozwiązaną. Czy warto odmówć ? zdecyduj sam .

oznacz moderatorów

kmdm
#10 Popularyzator#

Dzięki za odpowiedź  i potwierdzenie , znam konsekwencje niestety allegro pod tym względem jest bezwzględne dla sprzedających , kupujących może wszystko zrobić nawet jak nie ma racji .

Wystarczyło na miejscu klienta napisać zadzwonić że jest problem i czy może zwrócić a nie tylko zgłosić zwrot za pomocą allegro z przyczyną zakup przez pomyłkę chociaż  miał komunikat że to był zakup na firmę i może być problem.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

kmdm nie potrzebna Ci szarpanka , po mojemu przyjmij i zapomnij .

oznacz moderatorów

kmdm
#10 Popularyzator#

Zobaczymy co będzie ponieważ po otrzymaniu zgłoszenia zwrotu wysłałem e-maila do klienta że zakup był na spółkę a poza tym produkty są związane z działalnością  i miał ostrzeżenie podczas wystawiania zwrotu że może być problem .

Napisałem to przed otwarciem tematu tutaj , klient nie odpisał do tej pory - zobaczymy co się zadzieje chociaż mam lęki przed tym szarpaniem ewentualnym i jak będzie się upierał to przyjmę zwrot .

Wkurza mnie podejście allegro do takich tematów że kupujący chociaż nie ma racji może Cię obsmarować w komentarzu , założyć dyskusję  i zostawić nierozwiązaną i ewentualnie zgłosić sprawę o zwrot z programu kupujących co system allegro będzie mu podpowiadał chociaż wcześniej  pracownik serwisu odpowiedział że nie ma racji - pisze to na podstawie sytuacji którą miałem i tak naprawdę nie chcę jej przeżywać - nie chcę żeby klient za pomocą serwisu zrobił ze mnie oszusta , bo na pomoc nie liczę niestety

oznacz moderatorów