Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient który zakupił ostrza do nożyka tapicerskiego zgłosił zwrot. Zakup był na firmę na spółkę jawną , a ewentualne PKD to (52,46 Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych farb i szkła.)
Moim zdaniem zwrot tu nie przysługuje ale chcę się upewnić
Powód zwrotu zgłoszonego przez allegro zakup przez pomyłkę.
Więc tak - teoretycznie nie może. W praktyce jeżeli zakup nie jest związany z jego działalnością - może.
Czy warto? Raczej nie. Jeżeli produkt nie jest uszkodzony warto przyjąć zwrot. Po co ryzykować negatywa?
Client:79577720 dotyczy to firm jednoosobowych ,,Zakup był na firmę na spółkę jawną ,, , niemniej podzielam Twoje zdanie .
kmdm Nie masz obowiązku przyjmowania takiego zwrotu , ale klient ma prawo ocenić transakcję zainicjować dyskusję i zakończyć ją jako nierozwiązaną. Czy warto odmówć ? zdecyduj sam .
Dzięki za odpowiedź i potwierdzenie , znam konsekwencje niestety allegro pod tym względem jest bezwzględne dla sprzedających , kupujących może wszystko zrobić nawet jak nie ma racji .
Wystarczyło na miejscu klienta napisać zadzwonić że jest problem i czy może zwrócić a nie tylko zgłosić zwrot za pomocą allegro z przyczyną zakup przez pomyłkę chociaż miał komunikat że to był zakup na firmę i może być problem.
kmdm nie potrzebna Ci szarpanka , po mojemu przyjmij i zapomnij .
Zobaczymy co będzie ponieważ po otrzymaniu zgłoszenia zwrotu wysłałem e-maila do klienta że zakup był na spółkę a poza tym produkty są związane z działalnością i miał ostrzeżenie podczas wystawiania zwrotu że może być problem .
Napisałem to przed otwarciem tematu tutaj , klient nie odpisał do tej pory - zobaczymy co się zadzieje chociaż mam lęki przed tym szarpaniem ewentualnym i jak będzie się upierał to przyjmę zwrot .
Wkurza mnie podejście allegro do takich tematów że kupujący chociaż nie ma racji może Cię obsmarować w komentarzu , założyć dyskusję i zostawić nierozwiązaną i ewentualnie zgłosić sprawę o zwrot z programu kupujących co system allegro będzie mu podpowiadał chociaż wcześniej pracownik serwisu odpowiedział że nie ma racji - pisze to na podstawie sytuacji którą miałem i tak naprawdę nie chcę jej przeżywać - nie chcę żeby klient za pomocą serwisu zrobił ze mnie oszusta , bo na pomoc nie liczę niestety