anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego na moim rachunku pojawiła się opłata?

MAMY ROZWIĄZANIE!
LejkonPl
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam na próbę założyłem konto w sky shopie i wystawiłem koło 100 zegarków damskich w tej samej cenie co hurtownia było robione to NA SZYBKO NA PRÓBĘ, 

Nie było również żadnej informacji że będę musiał zapłacić za wystawienie przedmiotów , teraz naliczyło mi 780zl do zapłaty już teraz wiem że nie sprzeda się żaden z tych zegarków jestem zielony a informacja o opłatach powinna być widoczna. Potrzebuję pomocy nie wiem co teraz mam robić 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LejkonPl już wyjaśniam. Są to opłaty za wyróżnienie i wykupienie abonamentu. Rachunek możesz zawsze sprawdzić w zakładce Rozliczenia w Allegro. Nie były to opłaty za wystawienie ofert. Bardzo proszę wejdź tutaj i wyłącz wyróżnienie w swoich ofertach. Czy chcesz również zrezygnować z abonamentu? Poproszę o korektę Twojego rachunku, ale konieczne będzie najpierw wyłączenie wyróżnień i informacja dotycząca abonamentu. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
LejkonPl
#7 Wielbiciel#

Wyłączyłem wyróżnienia ,na saldzie allegro dalej jest -780zl, czy tak czy siak będę musiał zapłacić tą kwotę czy to się wyzeruje za jakiś czas? Hmm bez abonamentu publikowanie ogłoszeń będzie nie możliwe tak? 

oznacz moderatorów
LejkonPl
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Zdecydowałem że jednak pierw zdobędę troszkę wiedzy na ten temat a później zacznę działać proszę o wyłączenie subskrybcji o ile dzięki temu nie będę miał obowiązku spłaty tych pieniędzy 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@LejkonPl Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową w sprawie anulowania naliczonych opłat. Proszę, żebyś na nią odpisał, wtedy będziemy mogli działać.