Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ma ktoś problem z wylogowaniem z konta ? Przycisk „wyloguj” zniknął.
Dużo osób ma tak.
Mówimy o aplikacji? to ją aktualizuj> może coś da.
Nie aplikacja, otwieram w przeglądarce
@travolta66 przycisk "wyloguj" powinien być widoczny na rozwijanym menu, w części "konto".
Jeśli go tam nie masz, prześlij proszę zrzut ekranu.
Powinien i zawsze codziennie był. Teraz ostatnią rzeczą jest zakładka „faktury”. Niżej już nic nie ma.
I nie da się przesunąć w dół? u mnie jest.
Ano był a dziś od rana u mnie też niema . Przewinąć można tylko do 'faktur '.
@mwmonety @travolta66 Czy macie zaktualizowaną aplikację do najnowszej dostępnej wersji?
Kiedy problem zostanie rozwiązany?
Chciałam dodać zrzut ekranu w postaci filmu ale nie jestem w stanie tutaj dodać filmiku. Niestety nie da się przewinąć w dół. Nie jest to problem urządzenia czy przeglądarki gdyż sprawdzałam na kilku urządzeniach
Witam mam ten sam problem brak przycisku do wylogowania się.a do tej pory nie było z tym problemu
@travolta66 @lokko55 @mwmonety @LEW433
Zespół techniczny wie już o tym problemie i trwają prace nad usunięciem jego przyczyny.
Przepraszamy za nieprawidłowości.
Utrudnienia występują w przeglądarce. Podczas korzystania z aplikacji nie powinniście ich doświadczać.
Powinien! A nie ma!
Dzień dobry.
Problem znowu się pojawił. Nie można się wylogować -brak napisu "wyloguj się ".
Dotychczas funkcja „wyloguj się” zawsze była w zakładce „konto” na samym dole,dzisiaj zniknęła…czy ktoś wie w jaki inny sposób można wylogować się z konta?
Mam ten sam problem. Tak jakby strona nie chce się rozwinąć do opcji wylogowania. Na komputerze działa normalnie.
Dużo osób ma.
Nie widzę opcji wylogowania z kąta
A kto Cię postawił w kącie?