Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Mam problem z wypłatą pieniędzy z usługi Przelewy24. Usługa PaYu jest aktywna natomiast usługa Przelewy24 nie. Wykonywałam przelew weryfikujący w wysokości 1 zł i za każdym razem przelew wraca a usługa jest nadal nieaktywna. Wysyłałam też zdjęcia dowodu osobistego i nadal usługa nie jest aktywna co powoduje brak możliwości wypłaty pieniędzy. Proszę o pomoc.
Dane konta są takie same>rozumiem! inaczej PayU także byłby nieaktywne, 5dni powinna trwać aktywacja a zapytałeś o powód operatora płatności?
@ottako Cześć. Generalnie to przelew weryfikacyjny zawsze wraca, jest zwrotny. 🙂 Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@ottako Od 2019 roku masz zawieszoną działalność, dlatego nie możesz działać u nas jako firma. Dlatego weryfikacja nie przechodzi pomyślnie.
Dziękuję za odpowiedź. Tak, mam zawieszoną działalność. Co to w takim razie znaczy? Pieniądze przepadną - jak je mam wypłacić? Z tego co czytam nie mogę zmienić konta z firmowego na prywatne. W jaki sposób mam wypłacić pieniądze?
Rozwiązuj umowę na to konto, Allegro będzie musiało się z tobą rozliczyć, a druga rzecz> zamiana na zwykłe jest czasem możliwa, bywały tu takie wpisy.
@ottako wyjaśniam tę sprawę. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@ottako wracam z informacjami na ten temat, ponieważ działalność jest zawieszona, konieczne będzie wypowiedzenie umowy na koncie Allegro, wówczas skontaktujemy się z operatorem płatności z prośbą o zgodę na jednorazową wypłatę.
Po złożeniu wniosku o wypowiedzenie umowy Allegro, napisz proszę w tej sprawie do nas tutaj.
Dziękuję za odpowiedź. Mam całą historię transakcji, na której bardzo mi zależy. Naprawdę nie ma żadnej innej możliwości aby to konto zmienić na prywatne? Poza tym co z allegro Smart, z którego korzystam?
@ottako Rok temu wyłączyliśmy możliwość przekształcenia konta firmowego w konto zwykłe (informowaliśmy o tym m.in. tutaj). Jeśli chcesz korzystać z konta zwykłego, to musisz zarejestrować nowe konto.
Ze Smarta możesz zrezygnować i wykupić go na nowym koncie zwykłym. Zwrócimy Ci pieniądze (wysokość zwrotu obliczamy proporcjonalnie do czasu świadczenia usługi, z uwzględnieniem wybranej przez Ciebie opcji płatności za Allegro Smart!).
Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, nie chcę zabrzmieć źle ale nie wygląda to dobrze. Na koncie są stale przeprowadzane transakcje (głównie zakupy, głownie dlatego, bo jest SMART). Taka historia powinna być dostępna do jakiegoś okresu - np. 12/24 miesięcy. Zamykając konto utracę do niej dostęp - co w sytuacji gdy okaże się, że jakiś produkt nie dotrze, ma wadę i trzeba go zarekalmować czy zgłosić obsłudze Allegro, albo zwyczajnie zechcę sprawdzić co było kupione ostatnio bo np. chcę kupić kolejne takie same żarówki aby pasowały do całości?
Wydaje mi się, że powinno być inne prostsze rozwiązanie takiej sytuacji. Jeśli nie ma możliwości przekształcenia konta to powinno być konto w stanie nieaktywnym (bez możliwości robienia zakupów i sprzedaży) ale z możliwością dostępu do historii swoich zakupów. Jest to zgodne z prawem? Czy prawo w jakiś sposób nie obliguje do udostępniania historii zakupów?
A może powinna być możliwość wypłaty z konta do kwoty X. Wydaje mi się (na logikę), że jeśli nie można wypłacić środków co jest dla Państwa jasne to nie powinna być też możliwe sprzedaż, prawda?
Proszę o podpowiedź jak możemy to załatwić.
Pozdrawiam
@ottako Po wypowiedzeniu umowy (https://allegro.pl/rozwiazywanie-umowy/wniosek/rozwiazanie) okres wypowiedzenia potrwa 60 dni. W tym czasie nie będzie można korzystać z większości funkcji Allegro, m.in. kupować oraz wystawiać przedmiotów. Usuniemy wystawione oferty. Przez te 60 dni będziesz mógł się zalogować na swoje konto i dokończyć rozpoczęte zakupy, licytacje i dyskusje. Po tym czasie logowanie nie będzie już możliwe i dojdzie do rozwiązania umowy z Allegro.
Jeśli chcesz zachować informacje o swoich zakupach, pobierz je do pliku CSV tutaj: https://allegro.pl/pobieranie-swoich-danych/utworz-raport
Dzień dobry ja również nie mam możliwości aktywacji przelewy24, jest po prostu nieaktywna ta mozliwość, PAYu działa co jest nie tak?
@bazi0 czy możesz przesłać mi zrzut ekranu z widokiem gdzie ta opcja jest nieaktywna?
@bazi0 Zgodnie z komunikatem - usługa jest chwilowo niedostępna. Muszę Cię prosić o cierpliwość.
Dzień dobry, czy coś sie zmienia w tym temacie bo juz miesiąc minął a nadal jest to niedostepne.
@bazi0 Bardzo mi przykro, ale wciąż czekamy na informacje od operatora płatności.