anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę otworzyć dyskusji po 18 miesiącach od zakupu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:97765421
#9 Pomysłodawca#

Telefon się zepsuł i chciałbym wymienić sobie na nowy. Zauważyłem że sprzedawcy bardziej przychylnie traktują klientów jeśli rozmawia się z nimi za pomocą dyskusji.

Wiele rzeczy wymieniłem w ten sposób na nowe, ale tylko w okresie do 6 miesięcy.

 

Co powiecie by wydłużyć możliwość otwierania dyskusji do co najmniej dwóch lat od daty zakupu?

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
maxr01
#17 Koryfeusz#

A na jakiej podstawie chcesz sobie wymienić na nowy? Reklamację możesz zgłosić na e-mail. Również listem poleconym. W opakowaniu tel. masz też kartę gwarancyjną wraz z listą serwisów i warunkami gwarancji. Niejednokrotnie taki sprzęt jest odbierany od kupującego bezpłatnie przez producenta i kierowany do serwisu. Często jest to najszybsza droga naprawy telefonu. - sprawdziłeś warunki gwarancji? Nie myśl, że sprzedawca wymieni Ci telefon na nowy - najprędzej wyśle go do serwisu.  

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Odnośnie otwierania dyskusji - proponuję iść na całość - 10 lat. Bo niby dlaczego nie?

Też dobry termin.....

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
Client:97765421
#9 Pomysłodawca#

Podstawa prawna, reklamacja z tytułu rękojmi.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Client:97765421 Kupujący poinformował Cię przed zakupem gdzie składać taka reklamację, miałeś to napisane w ofercie

 

 

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

@Client:97765421  myśle że to doskonały pomysł 🙂 🙂

Gdzieś co dwa lata odnawiam mieszkanie super by było jakby mi sprzedawca do dwa lata nową farbe przysyłał 🙂 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:97765421 Po tym czasie Dyskusji nie otworzysz, ale jest dostępny środek zastępczy. Jeżeli złożysz reklamację i sprzedawca będzie Ci stwarzał problemy, napisz do Allegro i poproś o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie jak Dyskusja, sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat i przychylniej spojrzy na Twoją reklamację.

Jeśli masz do wyboru gwarancję i rękojmię, moim zdaniem zawsze lepiej korzystać z rękojmi i reklamować u sprzedawcy. Rękojmi daje Ci więcej praw, na przykład po wystąpieniu drugiej wady, gdy sprzęt był już naprawiany, masz prawo odstąpić od umowy i żądać zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów