Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
taki komunikat pokazuję mi się przy próbie wygenerowania etykiety, proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@all4uandmore czy masz uregulowane należności w Inpost?
nie mam żadnych należności do uregulowania z tego co widzę
@all4uandmore w takim razie podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy problem.
f6827370-e20d-11ed-b377-132f6f26b609
@all4uandmore dziękuję, sprawdziliśmy ten błąd i na pewno jest spowodowany nieopłaconym rachunkiem w Inpost lub zbyt małą ilością dostępnych środków na koncie (jeśli korzystasz z konta prepaid).
chyba już rozumiem problem, dziękuję bardzo 🙂