anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dlaczego nie mogę wygenerować etykiety inpost?

all4uandmore
#2 Obserwator#

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

 

taki komunikat pokazuję mi się przy próbie wygenerowania etykiety, proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@all4uandmore czy masz uregulowane należności w Inpost? 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

all4uandmore
#2 Obserwator#

nie mam żadnych należności do uregulowania z tego co widzę

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@all4uandmore w takim razie podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

all4uandmore
#2 Obserwator#

f6827370-e20d-11ed-b377-132f6f26b609

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@all4uandmore dziękuję, sprawdziliśmy ten błąd i na pewno jest spowodowany nieopłaconym rachunkiem w Inpost lub zbyt małą ilością dostępnych środków na koncie (jeśli korzystasz z konta prepaid). 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

all4uandmore
#2 Obserwator#

chyba już rozumiem problem, dziękuję bardzo 🙂

oznacz moderatorów