Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego nie mogę zweryfikować konta ZEN do wypłat na Allegro. Czy ktoś ma już jakieś doświadczenie z tym kontem. Proszę o pomoc.
@arochtrade1, widzę, że tę sprawę wyjaśniasz w prowadzonej z nami korespondencji mejlowej.
Tak od długiego czasu nie mam dostępu do swoich pieniędzy i nie mogę uregulować swoich zobowiązań ani prowadzić sprzedaży. Z przeczytanych dyskusji Sebastiana 113 z Moderatorką la_nika na Allegro trafiłam na informację, że podobne problemy są lub były z kontem Revolt. Ja mam konto ZEN które jest zgodne z formatem IBAN dla kont międzynarodowych.
Country United Kingdom [GB]
SEPA Country Yes
Checksum 29
BBAN TCCL04140484163360
SWIFT/BIC Code TCCL
Sort Code 041404
Account Number 84163360
Bank details SWIFT Code TCCLGB22
Bank Name THE CURRENCY CLOUD LIMITED
Address STEWARD STREET, 12 THE STEWARD BUILDING FLOOR 0
City LONDON
ZIP E1 6FQ
Czy może mi Pani napisać w której pozycji tj. który znak czy cyfra nie zgadza się z moim kontem? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam
@arochtrade1, problemem jest przesłany dokument bez wskazanych numerów rachunku, które wskazałaś na koncie. Brakuje również numeru technicznego, z którego został wykonany przelew - operator nie ma więc możliwości weryfikacji.
Pani Maju,
Bardzo proszę o dokładniejsze zapoznanie się ze sprawą. Dokument który przesłałem ostatnio w wiadomości mejlowej jest CERTYFIKATEM KONTA ZEN. Są tam wyszczególnione WSZYSTKIE RACHUNKI... a RACHUNEK TECHNICZNY ZA KAŻDYM RAZEM SIĘ ZMIENIA. Operator mam nadzieję dostał certyfikat który dostarczony został drogą meilową. JEST TAM WSZYSTKO WYSZCZEGÓLNIONE ODNOŚNIE NASZEGO RACHUNKU. Ile to można tłumaczyć i co jest nie zrozumiałem... POWTÓRZĘ .. RACHUNEK TECHNICZNY ZA KAŻDYM RAZEM SIĘ ZMIENIA. Proszę o przekazanie tej wiadomości do przełożonego.
I TO OPERATOR WIDZI TEN RACHUNEK TECZNICZNY Z KTÓREGO DOSTAŁ PRZELEW A MY NIE BO MY WYSYŁAMY Z NASZEGO RACHUNKU!!! TYLKO PRZECHODZI TO PRZEZ TEN WŁAŚNIE RACHUNEK TECZNICZNY KTÓRY ZA KAŻDYM RAZEM SIĘ ZMIENIA...
Pani Moniko, czytam Pani posty i widzę ze niejednemu użytkownikowi Allegro pomogła Pani w weryfikacji konta bankowego Revolt. Ja mam problem z weryfikacją konta ZEN, które działa bardzo podobnie do Revolt. Mam w Allegro w ustawieniach wypłaty numer konta z początkiem GB. W jakiej walucie mam wysłać przelew z tego konta bo chyba w Euro to mogę wysłać tylko z konta z początkiem LT ale wtedy nie będzie to pokrywało się z ustawieniem wypłat na Allegro. Mam certyfikat że jestem właścicielem konta Zen i mam trzy konta: w Wielkiej Brytanii, na Litwie i rachunek w PL czyli dokładnie tak samo jak ma Revolt. Wysyłam przelew weryfikacyjny w PL bez powodzenia. Czy wysłać przelew w Euro albo w GBP. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu bo zaczynam wątpić czy jest jakaś szansa na odzyskanie swoich pieniędzy.
@arochtrade1 to miłe, dziękuję! Postaram się pomóc 🙂
ZEN.COM to instytucja płatnicza z licencją bankową na działanie w Europie, regulowana przez Bank Litwy, dlatego na formularzu powinien być podany numer konta SWIFT z oznaczeniem LT (litewskim), a u Ciebie w Ustawieniach wypłat jest Brytyjski. Prawidłowy SWIFT dla Twojego rachunku znajdziesz na zaświadczeniu wygenerowanym z ZEN o nazwie "ACCOUNT OWNERSHIP CERTIFICATE". Przelew jest wysyłany z numeru technicznego banku i to komplikuje sprawę.
Widzę, że prowadzisz z nami korespondencję na ten temat (nr sprawy 27017952) i widzę, że przesłałaś do nas dokumenty. Mam nadzieję, że uda się rozwiązać ten problem, zdaję sobie sprawę, że to już długo trwa, ale muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
Pani Moniko dziękuję bardzo za zajęcie się moją sprawą.
Rozumiem że powinnam zmienić w ustawieniach wypłaty nr konta zaczynającego się od LT
Kod BIC/SWIFT: BZENLT22
Czy coś jeszcze mam zrobić w ustawieniach wypłat? Jak wykonać weryfikację?
Wreszcie trafiłam na profesjonalną i pomocną osobę.
PS konto GB ustawiłam bo tak mi doradzono na tym portalu
@arochtrade1 tak, widzę, że już w Ustawieniach wypłat jest numer litewski oraz, że w sprawie nr 27017952 zostały przekazane wszystkie dokumenty, a mój kolega wyjaśnił, dlaczego potrzebne są dodatkowe informacje w przypadku weryfikacji z bankowości ZEN.
Obecnie pozostaje poczekać na odpowiedź operatorów. Trzymam kciuki, żeby teraz już wszystko poszło sprawnie 🙂
Pani Moniko, dziękuję za wsparcie. Mam nadzieję że teraz się uda.
Pani Moniko,
Nie wiem co teraz się stało, ale przelew środków z Allegro na moje konto bankowe został anulowany. Czy coś nowego się pojawiło? Niewiarygodne, że od miesiąca nie mogę odebrać swoich pieniędzy z Allegro.
@arochtrade1 przyznam, że sprawdziłam to i nie wiem dlaczego te wypłaty zostały anulowane. Sprawdziłam, że Twoje konto jest zweryfikowane i wypłaty powinny być aktywne, jednak w przypadku anulowania wypłaty nakładana jest automatyczna blokada wypłat.
Widzę, że Doradca poinformował Cię już w sprawie nr 27341059, że problem jest wyjaśniany z operatorem płatności.
Bardzo mi przykro, że to tak długo trwa i rozumiem, że jest to dla Ciebie frustrujące. Musimy skonsultować tę sprawę z operatorem, ponieważ tylko oni mogą wyjaśnić, dlaczego ta wypłata została anulowana.
Założyłem konto zen, natomiast gdy klikam "mój profil" lub chce dokonać wpłaty na konto to otrzymuję komunikat "coś poszło nie tak", próbowałem już wszystkiego jakieś pomysły ?
@Fanat1k97, o ile dobrze rozumiem, problem występuje na stronie ZEN. Niestety w takim przypadku nie możemy pomóc. Najlepiej, abyś skontaktował się bezpośrednio z ZEN.
Pani Moniko, chyba już więcej nic nie da się zrobić w sprawie wypłaty moich środków na konto ZEN. Operator PayU, Allegro, ZEN nie wiedzą dlaczego przelewy zostały zwrócone.
Sprawdziłam, i nie było problemu przesłanie z Banku waluty polskiej na konto ZEN na ten sam numer konta co w Allegro. Dlaczego więc przelewy były anulowane? Nie wiadomo. Sugerowano mi na Allegro że konto powinno być w PLN bo PayU wysyła środki w PLN. Zmieniłam więc teraz konto na Revolt bo podobno z tym kontem nie ma problemu, ale teraz mam wątpliwość po tym wszystkim co do tej pory dzieje się na moim koncie Allegro.
Mówicie że przelew weryfikacyjny dla PayU musi być wykonany w EURO z konta Revolt, więc konto do wypłat podaję na Allegro z IBAN LT
Po weryfikacji konta LT PayU wyśle Moje środki w PLN na moje podane konto LT.
Czy wypłata moich środków nie zostanie anulowana bo PayU nie ma możliwości dokonania przelewów złotówkowych na LT albo jakieś inne przeszkody?
Proszę o odpowiedź
@arochtrade1 myślę, że z Revolutem nie będzie takich problemów. Przykro mi z powodu trudności z poprzednią weryfikacją. Więcej osób, gdy nie ma konta w polskim banku, korzysta z Revoluta i jeszcze nie słyszałam o takich problemach jak Twoje w przypadku Zen, więc powinno pójść sprawnie. I zgadza się w Ustawieniach wypłat powinien być podany numer IBAN z początkiem LT, a przelew musi być zrobiony w Euro, żeby numer nadawcy przelewu był poprawny (czyli ten litewski).
Tutaj jeden z członków naszej społeczości, podzielił się co należy zrobić, aby w Revolucie przelew został wysłany w Euro.
Pani Moniko, dziękuję za szybką odpowiedź. Proszę mnie jeszcze upewnić że PayU wypłaca środki w walucie polskiej na konto LT które jest kontem w EURO i co dzieje się z wtedy z przewalutowaniem?
Będę wdzięczna za odpowiedź bo jestem winna pieniądze Allegro za faktury i nie mogę ich uregulować. Co robić? Te wszystkie blokady dla mnie jako sprzedającego są potwornie wykańczające
@arochtrade1 przepraszam, zę czekałaś, ale upewniałam się z działem finansów jak to wygląda 🙂
Przelew (tutaj należy pamiętać, że wypłaty na konto zagraniczne jeśli saldo wynosi powyżej 100 zł są realizowane 1. i 14. dnia miesiąca, natomiast jeśli na saldzie jest ponad 4 tys. złotych (liczone osobno dla obu operatorów), to wypłatę otrzymasz codziennie) wypłacimy w złotówkach, w dokładnie takiej wysokości jaka jest widoczna na saldzie Allegro Finanse, dlatego jednym z warunków aktywacji wypłat na konto zagraniczne jest przyjmowanie przelewów w złotówkach.
Niestety nie mamy wpływu na to czy bank obciąży Cię kosztami związanymi z przewalutowaniem, tutaj najlepiej będzie zapytać kogoś z Revolut.
Widzę, że w ustawieniach wypłat teraz masz podany polski numer banku, więc jeśli będziesz aktywować przelewy na Revolut to zaznacz proszę "posiadam tylko konto zagraniczne" i podaj numer IBAN Revolut i adres banku (litewski lub brytyjski).
Hej
Po jakim czasie dostałaś informację, że przelew został anulowany?
Pieniądze wróciły i były ponownie widoczne w zakładce Środki i historia operacji?