Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego przy niektórych przesyłkach wyskakują błędy i nie mogę nadać paczki?
"Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę."
Próbowałem kilka razy, czekałem 1,2,3h i nadal nic. Jak to rozwiązać?
@goldenkeg Cześć. 🙂 Czy w górnej części formularza znajduje się informacja o błędach? Których zamówień to dotyczy? Poproszę o zrzut ekranu
Zamówienie "24013b10-aa41-11ed-bcf0-03c2b03949c2"
@goldenkeg Czy nie masz żadnych zaległości do opłacenia u Przewoźnika InPost? Masz środki na saldzie (jeśli korzystasz z konta przedpłaconego)?
Wiesz, wszystkie inne przesyłki wchodzą...
tzn mam kolejną której nie mogę wysłać "288236b0-aa3e-11ed-bf21-3166d10844e2"
Hahaha, miałaś rację. Chodziło o środki na koncie.
Nie wiem jak udało się wysłać kolejne paczki, a akurat tej nie dało rady.
Rachunek opłacony, problem rozwiązany.
Dziękuję i pozdrawiam
Artur z goldenkeg.pl
@goldenkeg Z tego, co widzę, list przewozowy dla zamówienia 24013b10-aa41-11ed-bcf0-03c2b03949c2 został już wygenerowany (697400659309440121931137). Czy w zakładce Zamówione przesyłki widzisz możliwość pobrania etykiety?
Kilka razy próbowałem zamówić i wydrukować etykietę, a że zależy mi na czasie to usunąłem/anulowałem przesyłkę w celu sprawdzenia czy to pomoże. Aktualnie ten list przewozowy powinien być anulowany.
Każdą paczkę mogę nadać, nawet kolejne natomiast z tą jest problem
Mam to samo. Jedna nadałem druga ma błędy ale nie wiadomo jakie. Nie moge też pobrać etykiety z tej bez błędów.