Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Dlaczego nie otrzymuję mailowych powiadomień o rozpoczętej dyskusji z klientem? Wszystkie inne maile np z potwierdzeniem sprzedaży, danymi kupującego przychodzą na naszą skrzynkę...
@rotringsklep sprawdziłam to i dzisiaj została założona dyskusja, otrzymałeś powiadomienie na ten temat, które otworzyłeś i wszedłeś w zamieszczone w wiadomości linki.
Logi tego powiadomienia to '2.0.0 Ok: queued as 61B17133C11' mogą się przydać gdybyś chciał wyjaśniać temat z administratorem Twojej poczty.
Czy teraz wszystko się zgadza? Czy nie otrzymałeś powiadomienia w sprawie innej dyskusji?
Tu chodzi o wiadomość z 10.56 od naszego klienta. Nie otrzymaliśmy powiadomienia.
@rotringsklep Czy jesteś pewien, że powiadomienie nie trafiło do folderu ze spamem?
Tak, sprawdzaliśmy. Nie ma w spamie/koszu, nie było tez na serwerze home
@rotringsklep skonsultowałam tę sprawę z Działem technicznym i wszystko zadziałało zgodnie z planem. Jeśli sprzedający ma otwartą zakładkę z dyskusją w przeglądarce, to gdy pojawi się nowa wiadomość w dyskusji wysyłamy tylko powiadomienie w dzwoneczku (tinkerbell), żeby nie spamować e-mailami.
Ja za to kiedyś nie dostałem dzwoneczka, ani informacji w panelu, minęło 24h i straciłem przez to SS. Sprawdzaliśmy na wszystkie sposoby, dyskusja oczywiście pojawiła się na liście dyskusji, ale dzwonek ani informacja w panelu - nie. Ale to już było dawno. Od tego czasu żeby mieć pewność, musiałem zaopatrzyć się w zewnętrzne oprogramowanie.