anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymuje maili o rozpoczętej dyskusji z klientem?

rotringsklep
#8 Zapaleniec#

Dzień Dobry,

Dlaczego nie otrzymuję mailowych powiadomień o rozpoczętej dyskusji z klientem? Wszystkie inne maile np z potwierdzeniem sprzedaży, danymi kupującego przychodzą na naszą skrzynkę...

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rotringsklep sprawdziłam to i dzisiaj została założona dyskusja, otrzymałeś powiadomienie na ten temat, które otworzyłeś i wszedłeś w zamieszczone w wiadomości linki. 
Logi tego powiadomienia to '2.0.0 Ok: queued as 61B17133C11' mogą się przydać gdybyś chciał wyjaśniać temat z administratorem Twojej poczty. 
Czy teraz wszystko się zgadza? Czy nie otrzymałeś powiadomienia w sprawie innej dyskusji? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rotringsklep
#8 Zapaleniec#

rotringsklep_0-1679496277521.png

Tu chodzi o wiadomość z 10.56 od naszego klienta. Nie otrzymaliśmy powiadomienia.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rotringsklep Czy jesteś pewien, że powiadomienie nie trafiło do folderu ze spamem?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rotringsklep
#8 Zapaleniec#

Tak, sprawdzaliśmy. Nie ma w spamie/koszu, nie było tez na serwerze home

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rotringsklep skonsultowałam tę sprawę z Działem technicznym i wszystko zadziałało zgodnie z planem. Jeśli sprzedający ma otwartą zakładkę z dyskusją w przeglądarce, to gdy pojawi się nowa wiadomość w dyskusji wysyłamy tylko powiadomienie w dzwoneczku (tinkerbell), żeby nie spamować e-mailami. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

insekt2
#9 Pomysłodawca#

Ja za to kiedyś nie dostałem dzwoneczka, ani informacji w panelu, minęło 24h i straciłem przez to SS. Sprawdzaliśmy na wszystkie sposoby, dyskusja oczywiście pojawiła się na liście dyskusji, ale dzwonek ani informacja w panelu - nie. Ale to już było dawno. Od tego czasu żeby mieć pewność, musiałem zaopatrzyć się w zewnętrzne oprogramowanie.

oznacz moderatorów