Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam 2 zapytania
1) jestem w trakcie Etapu pierwszego programu powitalnego. Postanowiłem skorzystać z darmowych promocji 10 dniowych. w edycji oferty pokazało mi się że zostanie naliczona opłata. zaś w adnotacji niżej że mimo tego komunikatu jeżeli jestem w trakcie trwania promocji opłaty nie będzie. jednak pobrało mi 19 zł z konta.
2) zakładka "mój asortyment' jest pusta. Jak wchodzę do swojego sklepu będąc wylogowanym widzę wszystkie swoje oferty zaś po zalogowaniu zakładka jest pusta
Pozdrawiam
Awarie mają o czym jest już napisane w innych postach .
Dzień dobry @JumikoSklep!
Czy aktywowałeś pakiet wyróżnień w Centrum zniżek? Widzę, że Pakiet powitalny 2/2 został Ci przyznany, ale wygląda jakby nie został aktywowany.
Jeśli chodzi o zakładkę Mój asortyment to błąd, który powodował brak widoczności ofert został naprawiony i zakładka powinna już wyglądać normalnie 🙂
Zrozumiałem z webinaru, że pakiet 2/2 mam aktywować dopiero po 90 dniach. rozumiem, że mam go aktywować od razu. w takim razie mój błąd. Pozdrawiam i Dziękuję
@JumikoSklep oh to dobrze, że napisałeś! Najlepiej aktywować go od razu, gdy zostanie przyznany, ponieważ pakiety działają od momentu ich aktywacji w Centrum Zniżek. Natomiast 90 dni (kiedy można z nich skorzystać) liczone jest od dnia pojawienia się pakietów w Centrum Zniżek. Czyli gdybyś aktywował je po 90 dniach, to już byłyby nieważne.