Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od kilku tygodni próbuję rozwiązać ten problem, ale już nawet nikt nie odpisuje na emaile 😞 odkąd wprowadziliście zmiany, znikła lista moich przedmiotów. Jest to wielkie utrudnienie, chociażby przez przypadek wystawiłem 2 aukcje zamiast jednej. I teraz nie mogę zakończyć jednej z nich, a jak odnajdę te aukcje na stronie, to mogę tylko edytować. Zmieniłem przeglądarkę, postępowałem zgonie z instrukcjami, które otrzymałem na email (ale jak napisałem, że to nic nie dało, to już nie odpisaliście). Więc pytam, czy ten problem zniknie?
@Lukasz_2007_02 a może masz "dziwnie" ustawione filtry sortowania w zakładce Moje oferty
Jaki system operacyjny masz zainstalowany?
Próbowałeś z innego urządzenia (np. telefon)
może coś więcej wiedzą
Zawsze korzystam tylko z 1 urządzenia i dopiero jak były wprowadzone ostatnio zmiany, to wszystko zniknęło. ja nic nie przestawiałem.
W takim razie czekaj na moderatorów powinni coś odpowiedzieć.
O i już odpowiedzieli na wołanie
dzięki
@Lukasz_2007_02 A zainstalowany na tym urządzeniu system operacyjny to...?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Windows 10
@Lukasz_2007_02 Hm, nie wyłączyłeś przypadkiem (lub celowo) aktualizacji? Próbowałeś na innych przeglądarkach (z uprzednim wyczyszczeniem co najmniej ciasteczek i pamięci podręcznej)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
tak, na innej też nie działa, i wszystko poczyszczone
"...już nie odpisaliście..."
Pisząc tutaj, zadajesz pytanie społeczności, która nie jest wtajemniczona w szczegóły. Jeśli chcesz zadać pytanie do Allegro wybierz "wywołaj moderatorów". To najkrótsza droga.
@Lukasz_2007_02, z tego, co widzę, otrzymałeś od nas odpowiedź 21 czerwca 2021 r., na którą już nie odpowiedziałeś. Poproszono Cię o przesłanie zrzutu ekranu z zakładki Moje oferty oraz zrzutu z widocznym komunikatem odnośnie abonamentu - jest to konieczne, abyśmy mogli Ci pomóc. Jedyna wiadomość, na którą nie otrzymałeś odpowiedzi, pochodzi z dzisiaj z godziny 15:02.
@Lukasz_2007_02, proszę, prześlij ten zrzut w odpowiedzi na prowadzoną korespondencję mejlową - przyspieszy to rozwiązanie tej sprawy. 🙂
4 czerwca, zrzut również wysłałem