anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie widzę wpłaty od kupującego?

player92
#7 Wielbiciel#

Witam,

dostałem maila, że przedmiot, który wystawiłem został sprzedany. Następnie na mailu jest informacja o tym, że kupujący zapłacił za przedmiot. W zakładce 'srodki i historia operacji' oraz przy zakończonej aukcji jest informacja, że na koncie mam 0 zł. Pytanie czy kupujący rzeczywiście zapłacił za towar i ewentualnie jak mogę wypłacić środki.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Jak mail od Allegro to tak powinno być, ale zawsze sprawdź w zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?sellerId=7167996&dateFrom=2023-0... ważne jest także jak masz ustawione wypłaty bo mogły pójść już na konto, automatyczne.

oznacz moderatorów

player92
#7 Wielbiciel#

Automatycznie nie poszło. Prześlę screeny. Na 1 jest mail, który dostałem. Dodam, że wypłaty PayU mam w trakcie weryfikacji ponieważ dawno nic nie sprzedałem a Przelewy24 w ogóle nie da się aktywować. Na ostatnim zrzucie ekranu jest informacja, że wpłacono 0 zł z 1450 zł.3.jpg2.jpg4.jpg

oznacz moderatorów

player92
#7 Wielbiciel#

Rozumiem gdyby przez weryfikację nie dało się wypłacić środków lecz myślę, że powinno być napisane iż takie środki w ogóle są na koncie. Chyba, że sie mylę?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@player92 Jeśli nie ma wpłaty na Twoim saldzie w Allegro Finanse, oznacza to, że klient nie opłacił zamówienia. W naszym systemie widzę, że płatność dotąd nie została zaksięgowana. Jeśli klient twierdzi, że wykonał przelew, powinien się z nami skontaktować bezpośrednio, przesyłając potwierdzenie wpłaty. Wówczas wyjaśnimy sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

player92
#7 Wielbiciel#

A czy ten mail od Allegro, który pokazałem w odpowiedzi jest prawdziwy ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@player92 Najprawdopodobniej mail nie jest prawdziwy, przekieruj go na adres: phishing@allegro.pl. Sprawdzimy tę wiadomość.

Poza tym, co jest zawarte w komunikacie (czyli informacji o chwilowym braku dostępności usługi Przelewy24) nie jestem w stanie nic napisać. Przepraszamy za to utrudnienie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

player92
#7 Wielbiciel#

A dlaczego nie moge zweryfikować przelewy24? Jest informacja, ze funkcja chwilowo niedostępna 

oznacz moderatorów