Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę o pomoc pracownika ALLEGRO.
W dniu 12.10.2022 około godziny 13:36 (PRZED GODZINĄ GRANICZNĄ tj. 14:00) umieściłem 11 paczek z towarem dla klientów w paczkomacie: Paczkomat MSY11M.
Niestety w dniu 12.10.2020 kurier InPostu nie odebrał paczek i leżały one w paczkomacie aż do 14.10.2022.
Dotyczy to paczek nr:
642350517272010119301614
642350517244245116786407
642350517202237119281335
642350517281980111776272
642350517293213114250921
642350517265001114230642
642350517221450119220498
642350517252113116705291
642350517248100126685012
642350517201494119159661
642350517202781114129247
Zgłosiłem reklamację na 11 paczek do InPostu. Obdzwoniłem i poinformowałem swoich klientów o opóźnieniu w dostarczeniu towaru nie z mojej winy.
Poinformowałem Allegro (rozmawiałem z Panem Markiem [edycja] 13.10.2022 około 11:00).
Na dzień dzisiejszy spadł mi wskaźnik WYSYŁKA W TERMINIE, powinienem mieć 100%, a mam 94%.
Przestała mi się wyświetlać godzina graniczna wysyłki tego samego dnia.
GDZIE JEST MOJA WINA, ŻE INPOST NIE ODEBRAŁ PACZEK I NIE DOSTARCZYŁ W REGULAMINOWYM CZASIE. DLACZEGO JA JAKO SPRZEDAWCA JESTEM UKARANY ZA INPOST?
Bardzo proszę o pomoc ALLEGRO.
Nikt nie jest mi w stanie pomóc 😥
@0-Krystian-0 Przykro mi, że czekasz, ale już pracujemy już nad Twoją sprawą. Skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem, żeby potwierdził, że opóźnienie rzeczywiście wynika z ich winy. Kiedy otrzymamy odpowiedź, przekażemy paczki do wykluczenia ze statystyk.
@ko_alka Kurierzy odbierają paczki jak jest im wygodnie . Śledziłem czasy odbioru swoich przesyłek z paczkomatu w którym najczęściej nadaję i zauważyłem że są odbierane o różnych porach np.niekiedy jeszcze przed 13-tą i takie dostarczone po 13-tej są odebrane na drugi dzień np.po 17-tej (bo akurat w następnym dniu był kurier później) a to odbija się na statystykach .
Allegro powinno zdyscyplinować przewoźników.
@0-Krystian-0 Zdyscyplinować... Może najprościej zablokować im samochody żeby nie mogli odpalić przed godziną 14 tą... 🤣
Sprawa dotyczy poniższych zamówień i numerów przesyłek:
7d0c65d1-4971-11ed-a1e7-29ddf95ace48, 642350517272010119301614
cf34d941-4972-11ed-9d06-8f801cb091b9, 642350517244245116786407
d63a4391-4974-11ed-9129-8f6127329933, 642350517202237119281335
f9e38401-4997-11ed-848f-05e77e88b3c1, 642350517281980111776272
5520a4a0-4999-11ed-9129-8f6127329933, 642350517293213114250921
e15763c0-499c-11ed-b303-898345cb438c, 642350517265001114230642
bc4cf391-49a3-11ed-8dd4-67e74b8fcfda, 642350517221450119220498
ce085b31-49f6-11ed-8977-2be5fcd5304f, 642350517252113116705291
64f5a5c1-49fc-11ed-b124-673de9127ece, 642350517248100126685012
f4cb6a51-4a0f-11ed-a8ed-c7db46d9ee92, 642350517201494119159661
1c7e6ba1-4a11-11ed-bdc0-fd47d3eae3ab, 642350517202781114129247
@ko_alka Przykro mi ale mim zdaniem składanie reklamacji do przewoźnika jest bez sensu. Niby dlaczego kurier ma czekać pół godziny a może więcej tylko dlatego że ktoś nawiedzony wymyślił sobie że przesyłka powinna być odebrana o godzinie 14 -tej. Czy Allegro zapłaci za zmarnowany czas kuriera?
Przewoźnik może wyjaśnić, udzielić informacji o godzinie odbioru ale nie ma podstaw do składania jakichkolwiek reklamacji ani szukania winnych.
Ja swoje paczki nadałem w dniu 12.10.2022 około 13:36. Godzina graniczna dla tego paczkomatu wg regulaminu InPostu jest 14:00.
Moje paczki zostały odebrane z paczkomatu DOPIERO około 10:00 w dniu 14.10.2022.
@ko_alka dlaczego moich nie wykreślacie pomimo iż otrzymałem od was informację, że przesyłki nie zostały odebrane z winy przewoźnika? Numer zgłoszenia 24040222 ? czy jestem jakimś gorszym sprzedawcą?
@sl-aw-ek Te sprawę musisz wyjaśnić mejlowo.
@ko_alka Moim zdaniem nierówność w traktowaniu sprzedawców powinniśmy wyjaśnić publicznie.
@sl-aw-ek Nie konsultowałam Twojej sprawy z Przewoźnikiem i nie znam szczegółów, zatem trudno mi wypowiadać się na ten temat. Jeśli konsultowałeś problem mejlowo, to proszę kontynuuj wyjaśnianie sprawy również mejlowo. Dublowanie zgłoszeń tylko wydłuża czas ich realizacji.
@sl-aw-ek miałem kiedyś taką historię i pisałem o wykluczenie przesyłki ze statystyk ,ale ,, PAN ,, pracownik stwierdził ,że przy tak wysokiej jakości nie ma potrzeby ingerowania .😂
@mdrogeria taką samą odpowiedź otrzymałem, to moja wina, że wysyłam za dużo więc można mnie **** na statystykach.
@0-Krystian-0, poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z jakości sprzedaży. Zostanie to zrobione w najbliższym przeliczeniu. Jutro powinieneś to widzieć. 🙂
@mr_oma Dlaczego sprzedawcy z tego postu zostaną usunięte ze statystyk przesyłki nieodebrane przez kuriera InPost a w moim przypadku nie usuwa się przesyłek nieodbieranych przez kuriera Allegro?
zgłoszenia - 24040222, 27011990 ?
@sl-aw-ek , przepraszam Cię, że czekałeś na moją odpowiedź. Od 5 sierpnia możemy wykluczyć zamówienia z jakości sprzedaży niezależnie od ich ilości (to był problem w sprawie 24040222 z czerwca).
Jeśli w drugiej sprawie przewoźnik UPS potwierdzi błąd po swojej stronie, również możemy poprosić o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży.
@mr_oma napisał(a):
Jeśli w drugiej sprawie przewoźnik UPS potwierdzi błąd po swojej stronie, również możemy poprosić o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży.
W drugiej sprawie allegro uznało, że jeżeli kurier odebrał paczki następnego dnia to nie ma tematu. Nie wiem co odpowiedziała wam firma która to wozi.