Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WITAM OBNIJŻAJĄ MI SIĘ NOTY ZA Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:50,00% CZEMU SKORO ODPISUJE SREDNO MAX DO 1 H CZASU NA WSZYSTKIE EMAILE?? W CZYM PROBLEM ?
Sprawdź dokładnie czy nie pominąłeś odpowiedzi na jakieś pytanie ,nawet jak ci ktoś wysłał zwykłą kropkę lub podziękowanie za transakcje też powinieneś odpowiedzieć.
@sklephipka sprawdź wszyskie wiadomości. Liczone są odp na każdą pierwszą wiadomość w serii. Pamietaj że musisz odpowiedzieć również na wiadomości typu : dziekuję, super ! itp...
@sklephipka sprawdziłam to i w ciągu ostatniego miesiąca otrzymałaś dwa pytania do sprzedającego na jedno (z 26.06.2021) odpowiedziałaś w terminie, jednak na drugie (z 6 czerwca 2021) dopiero po 105.5h stąd obniżenie w punkcie "terminowe odpowiedzi na pytania klientów". Te dane są aktualizowane codziennie i pokazują 30 ostatnich dni, więc jakość sprzedaży poprawi się za kilka dni. To ważne, żeby odpowiadać na każde pierwsze pytanie w wątku zadane przez Klienta z poziomu "pytanie do sprzedającego".
@la_nika Nie wiem, czy tutaj taki przypadek, ale...
System korespondencji ma wadę (pewnie niejedną nieważne).
Otwierając wiadomość, musisz odpowiedzieć. Inaczej zostanie oznaczona, jako przeczytana i ukryje się w gąszczu innych.
Każda szanująca się poczta posiada opcję w rodzaju: "oznacz jako nie przeczytane".
Tu niemożliwe.
Jeśli ktoś musi szybko odejść od komputera, to przerypane.
Można wysłać kropkę, odpowiedź była, zachowany czas, ale klient uzna, że ma do czynienia z durniem i już nie wróci. Potrzebny "guziczek" ODPOWIEDZ PÓŹNIEJ.