anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego sprzedawca ponosi odpowiedzialność za nieterminowe wprowadzane przesyłek do systemu przez i

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego sprzedawca ponosi odpowiedzialność za nieterminowe wprowadzane przesyłek do systemu przez in post i innych dostawców?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ulaabc Numery listów są dodawane podczas generowania etykiet. System widzi ruch dopiero w momencie zeskanowania przesyłki w oddziale nadawczym.

O jakie nieterminowe wprowadzane Ci chodzi?

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

W moim oddziale in post to skanowane trwa chyba dwa dni, W panelu manager paczkomaty widać co się dzieje..niektóre odznaczane są dopiero jak trafią do klienta.Jak wyegzekwować od dostawcy terminowość wprowadzania przesyłek?

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

On ma rację. Przykład z zeszłego tygodnia. Zaniosłam 6 paczek do paczkopunktu około południa, Pani je przy mnie zeskanowała, wszystkie weszły. Na 5 paczek dostałam potwierdzenia mailem, na szóstą paczkę potwierdzenie przyszło po 6 rano. Punkt czynny od 8.00-16.00 xD. Od tamtego czasu jeszcze przynajmniej od 2 paczek miałam opóźnione potwierdzenie chociaż nie aż tak mocno...

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Numer w systemie pojawia się jak kurier go zeskanuje przy odbiorze a godziny graniczne są podane na stronach In postu jak i innych dostawców a allegro swoim regulaminem zobowiązuje sprzedawców do trzymania tych terminów .Nie jest to łatwe ,sam miałem gościa co wpłacił mi na inposta 5 minut przed godziną graniczną i nie miałem szans nadać tego w danym dniu .Kurier wyjął ją z paczkomatu dnia następnego .

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

W moim oddziale in post to skanowane trwa chyba dwa dni, W panelu manager paczkomaty widać co się dzieje..niektóre odznaczane są dopiero jak trafią do klienta. Jak wyegzekwować od dostawcy terminowość wprowadzania przesyłek?Mam nawet przesyłkę która jest odchaczona jako zrealizowana a od dwu dni nieodebrana..

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ulaabc wszystkie dane poprawnie są importowane? Pytałaś się w Inpost? A to tylko w Inpost się dzieje czy u innych też?

Korzystasz z menadżera Inpost?

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Korzystam z managera in post zintegrowanego z allegro. Nie ma czytelnego podglądu dla sprzedawcy jak te przesyłki wchodzą.. tylko nas oceniają. Jak np sprawdzacie pocztex?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ulaabc podaj przykładowy numer takiej opóźnionej paczki to możne moderatorki powiedzą co może być przyczyną?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Moim zdaniem pod uwagę powinien być brany czas dostawy. No bo jak może 64% przesyłek dotrzeć w  wymaganym terminie. podczas gdy tylko 38% jest nadanych w wymaganym czasie  To bardzo duża niespójność matematyczna. nawet to logiczne nie jest pomijając matematykę

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jest tu taki dział "zgłoś swój pomysł" i tam możesz zgłosić ten temat do korekty ale nie my o tym decydujemy tylko allegro. 

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Mi tu za pomysły nie płacą, poza ty jak by na tym tle wypadli sprzedawcy z chin😁  A jeśli przesyłka odebrana osobiście to jak to się ma do czasu dostawy?

oznacz moderatorów