Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego sprzedawca ponosi odpowiedzialność za nieterminowe wprowadzane przesyłek do systemu przez in post i innych dostawców?
@ulaabc Numery listów są dodawane podczas generowania etykiet. System widzi ruch dopiero w momencie zeskanowania przesyłki w oddziale nadawczym.
O jakie nieterminowe wprowadzane Ci chodzi?
W moim oddziale in post to skanowane trwa chyba dwa dni, W panelu manager paczkomaty widać co się dzieje..niektóre odznaczane są dopiero jak trafią do klienta.Jak wyegzekwować od dostawcy terminowość wprowadzania przesyłek?
On ma rację. Przykład z zeszłego tygodnia. Zaniosłam 6 paczek do paczkopunktu około południa, Pani je przy mnie zeskanowała, wszystkie weszły. Na 5 paczek dostałam potwierdzenia mailem, na szóstą paczkę potwierdzenie przyszło po 6 rano. Punkt czynny od 8.00-16.00 xD. Od tamtego czasu jeszcze przynajmniej od 2 paczek miałam opóźnione potwierdzenie chociaż nie aż tak mocno...
Numer w systemie pojawia się jak kurier go zeskanuje przy odbiorze a godziny graniczne są podane na stronach In postu jak i innych dostawców a allegro swoim regulaminem zobowiązuje sprzedawców do trzymania tych terminów .Nie jest to łatwe ,sam miałem gościa co wpłacił mi na inposta 5 minut przed godziną graniczną i nie miałem szans nadać tego w danym dniu .Kurier wyjął ją z paczkomatu dnia następnego .
W moim oddziale in post to skanowane trwa chyba dwa dni, W panelu manager paczkomaty widać co się dzieje..niektóre odznaczane są dopiero jak trafią do klienta. Jak wyegzekwować od dostawcy terminowość wprowadzania przesyłek?Mam nawet przesyłkę która jest odchaczona jako zrealizowana a od dwu dni nieodebrana..
@ulaabc wszystkie dane poprawnie są importowane? Pytałaś się w Inpost? A to tylko w Inpost się dzieje czy u innych też?
Korzystasz z menadżera Inpost?
Korzystam z managera in post zintegrowanego z allegro. Nie ma czytelnego podglądu dla sprzedawcy jak te przesyłki wchodzą.. tylko nas oceniają. Jak np sprawdzacie pocztex?
Moim zdaniem pod uwagę powinien być brany czas dostawy. No bo jak może 64% przesyłek dotrzeć w wymaganym terminie. podczas gdy tylko 38% jest nadanych w wymaganym czasie To bardzo duża niespójność matematyczna. nawet to logiczne nie jest pomijając matematykę
Jest tu taki dział "zgłoś swój pomysł" i tam możesz zgłosić ten temat do korekty ale nie my o tym decydujemy tylko allegro.
Mi tu za pomysły nie płacą, poza ty jak by na tym tle wypadli sprzedawcy z chin😁 A jeśli przesyłka odebrana osobiście to jak to się ma do czasu dostawy?