anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego włączyliście nam bez naszej zgodny sprzedaż na allegro.sk?

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Na jakiej podstawie włączyliście nam sprzedaż na allegro.sk? Nigdzie i nigdy takiej zgody nie udzielaliśmy, celowo też nie konfigurowaliśmy kont do wypłat z allegro.sk, nie dodawaliśmy też cenników dostaw dla allegro.sk, żeby przypadkiem nic się nie włączyło, a mimo to dzisiaj wpadło zamówienie i teraz jest problem. Chcieliśmy anulować zamówienie i zwrócić wpłatę, ale juz pobraliście automatyczną prowizję i nie można przelać całej kwoty. Proszę o wyjaśnienie i pomoc w rozwiązaniu tego problemu. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Numer zamówienia: 56300ef0-e2a7-11ee-ab67-fd7176087423

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GERANTZ-Technik Zgodnie z zapowiedzią - "Jeśli wcześniej na Twoim koncie były aktywne oferty z allegro.pl, w których kupujący mogli zamawiać do Słowacji – to świetnie! Te spośród nich, które spełniają warunki udostępniania na rynkach zagranicznych, pokażemy słowackim klientom na nowej domenie już pierwszego dnia – gdy tylko ją uruchomimy.". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Co innego jest gdy słowak kupuje na polskim allegro, a co innego gdy kupuje na allegro.sk i płaci w euro. Na to nie wyrażaliśmy zgodny, celowo nawet nie mamy skonfigurowanego konta do wypłat.

Proszę o informację jak zwrócić kupującemu jego wpłatę jeżeli już pobraliście prowizję i nie ma całości kwoty do zwrotu.

Na jakie konto jest wypłacana kwota w Eu?

Proszę o informację jak teraz wybrnąć z tej sytuacji. Chcemy zwrócić pieniądze kupującemu i odzyskać prowizję

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GERANTZ-Technik Możesz zasilić odpowiednio konto, zgodnie z tym artykułem. Gdy zwrot zostanie już zlecony, możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji. Zrobisz to w zakładce "zamówienia", klikając "akcje" oraz "zwrot prowizji". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Zapoznałem się z poradnikiem, dlaczego zatem nie mogę zasilić konto brakującą kwotą tylko od razu muszę wpłacić pełną kwotę?

Kupujący wpłacił 42,43 €

Na koncie po pobraniu prowizji zostało 37,99 €

Brakuje: 4,44 €

Dlaczego nie mogę wpłacić 4,44 tylko muszę wpłacić 42,43? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GERANTZ-Technik saldo Allegro Finanse możesz zasilić tylko całą kwotą potrzebną dla zwrotu dla kupującego. Nie ma możliwości wpisania tylko kwoty, której brakuje, aby można było wykonać zwrot. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Pieniądze zostały zwrócone kupującemu. Oczywiście już dzisiaj dyskusja więc proszę o wyjaśnienie kupującemu, że to nie my wystawiliśmy oferty na allegro.sk, a wpłata została zwrócona. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GERANTZ-Technik proponuję jednak, żebyś na początku sam odpowiedział to sprzedającemu, bo na razie widzę tylko odpowiedź autoresponderem. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Kupujący na pewno uwierzy na słowo że to allegro samo wystawiło ofertę na zagraniczny rynek i sprzedający nie ma z tym nic wspólnego.

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Odpisaliśmy: "Dzień dobry, nasza oferta nie jest skierowana na rynek słowacki. Allegro błędnie i bez naszej zgody wystawiło tą oferte na allegro.sk. Nie możemy wysłać tego zamówienia. Pieniądze zostały zwrócone 18-03-2024."

Teraz pytanie - dlaczego dyskusja została założona przez waszego pracownika, a nie samego kupującego? Nie rozumiem tego, przecież wszystko macie w systemie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat kupujący nie otrzymał zamówienia i zwrócił się do nas o pomoc, dlatego nasz pracownik założył tę dyskusję w jego imieniu. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

To ciekawe, bo wasz pracownik miał pełen wgląd do transakcji (nie musi czytać tego forum), ale tam widać, że zwrot został dokonany, transakcja jest anulowana i zwrot prowizji został przyznany.

 

Teraz kupujący się pyta: (wasze tłumaczenie z dyskusji)"

Dobry dzień. Dziękuję. Nie otrzymałem jeszcze żadnych pieniędzy. A ja nawet nie otrzymałam żadnego maila z informacją o anulowaniu zamówienia. Brak informacji. A jaki jest problem z rynkiem słowackim, z danym zamówieniem?
"
Hmyyy? Może jakieś wyjaśnienia mu się należą z waszej strony? Wyjaśnijcie mu gdzie ma szukać swoich pieniędzy, wyjaśnijcie też, że wystawiając tam naszą ofertę nie zapytaliście się nas o to:
- czy jesteśmy zarejestrowaniu w słowackim BDO?- NIE!
- czy mamy odpowiednie certyfikaty wprowadzając towar na ich rynek? - NIE!
- czy mamy uwarunkowania prawne do takiej sprzedaży za granicę? - NIE!
- czy mamy przygotowane słowackie instrukcje obsługi? - NIE!
 
NIE, NIE, NIE i NIE.
 
Miejcie odwagę i teraz napiszcie w dyskusji, że wystawiliście naszą ofertę na tym rynku pomimo naszej woli oraz wyjaśnijcie kupującemu gdzie ma szukać swoich pieniędzy ze zwrotu. Czekam na rozwiązanie tej sprawy.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GERANTZ-Technik działam w sprawie Twojej dyskusji w odpowiednim zespole, więc gdy tylko dostanę informacje, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GERANTZ-Technik jak obiecałam, wracam z informacją, że zamknęliśmy Twoją dyskusję z kupującym. Z naszej strony bardzo Cię przepraszam ze tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Serdecznie dziękuję 😀 Mam nadzieję, że kupujący odnalazł swój zwrot wpłaty.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Allegro ma możliwość otwarcia dyskusji na prośbę kupującego. Pisze że chce i ma. Ja kiedyś niechcący spowodowałam otwarcie dyskusji. Chciałam coś tylko zapytać w związku z moim zwrotem bo miałam wątpliwość czy sprzedawca dobrze to rozwiązał a oni otworzyli dyskusje… 

oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Decyzja o wystawianiu towaru na allegro.sk powinna należeć do nas, a nie uprawiacie sobie samowolkę. Czy zapytaliście się nas czy my jesteśmy na to w ogóle gotowi?

Ktoś się z was zapytał czy jesteśmy zarejestrowaniu w słowackim BDO? Czy mamy odpowiednie certyfikaty wprowadzając towar na ich rynek? Czy mamy uwarunkowania prawne do takiej sprzedaży za granicę? Czy mamy przygotowane słowackie instrukcje obsługi?

Nic takiego nie padło nawet nie raczyliście poinformować na maila o tym, że nasze aukcje są już widoczne na allegro.sk.

Nie możemy zrealizować m.in z powodów prawnych tej transakcji - czekam na informację jak zwrócić kupującemu pieniądze i odzyskać prowizję. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@GERANTZ-Technik  pisałem o tym aby uważać gdyż sam zanim ruszyli na SK wyłapałem ten cichy podstęp widząc ile aukcji BEZ MOJEJ ZGODY przenieśli na Allegro.sk

oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

To co oni odwalają to już jest MEGA świństwo. Na każdym kroku coś, jak nie dodatkowe opłaty nie wiadomo za co to teraz sami włączają aukcje na inne kraje.

oznacz moderatorów