Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na jakiej podstawie włączyliście nam sprzedaż na allegro.sk? Nigdzie i nigdy takiej zgody nie udzielaliśmy, celowo też nie konfigurowaliśmy kont do wypłat z allegro.sk, nie dodawaliśmy też cenników dostaw dla allegro.sk, żeby przypadkiem nic się nie włączyło, a mimo to dzisiaj wpadło zamówienie i teraz jest problem. Chcieliśmy anulować zamówienie i zwrócić wpłatę, ale juz pobraliście automatyczną prowizję i nie można przelać całej kwoty. Proszę o wyjaśnienie i pomoc w rozwiązaniu tego problemu. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Numer zamówienia: 56300ef0-e2a7-11ee-ab67-fd7176087423
@GERANTZ-Technik Zgodnie z zapowiedzią - "Jeśli wcześniej na Twoim koncie były aktywne oferty z allegro.pl, w których kupujący mogli zamawiać do Słowacji – to świetnie! Te spośród nich, które spełniają warunki udostępniania na rynkach zagranicznych, pokażemy słowackim klientom na nowej domenie już pierwszego dnia – gdy tylko ją uruchomimy.".
Co innego jest gdy słowak kupuje na polskim allegro, a co innego gdy kupuje na allegro.sk i płaci w euro. Na to nie wyrażaliśmy zgodny, celowo nawet nie mamy skonfigurowanego konta do wypłat.
Proszę o informację jak zwrócić kupującemu jego wpłatę jeżeli już pobraliście prowizję i nie ma całości kwoty do zwrotu.
Na jakie konto jest wypłacana kwota w Eu?
Proszę o informację jak teraz wybrnąć z tej sytuacji. Chcemy zwrócić pieniądze kupującemu i odzyskać prowizję
@GERANTZ-Technik Możesz zasilić odpowiednio konto, zgodnie z tym artykułem. Gdy zwrot zostanie już zlecony, możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji. Zrobisz to w zakładce "zamówienia", klikając "akcje" oraz "zwrot prowizji".
Zapoznałem się z poradnikiem, dlaczego zatem nie mogę zasilić konto brakującą kwotą tylko od razu muszę wpłacić pełną kwotę?
Kupujący wpłacił 42,43 €
Na koncie po pobraniu prowizji zostało 37,99 €
Brakuje: 4,44 €
Dlaczego nie mogę wpłacić 4,44 tylko muszę wpłacić 42,43? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@GERANTZ-Technik saldo Allegro Finanse możesz zasilić tylko całą kwotą potrzebną dla zwrotu dla kupującego. Nie ma możliwości wpisania tylko kwoty, której brakuje, aby można było wykonać zwrot.
Pieniądze zostały zwrócone kupującemu. Oczywiście już dzisiaj dyskusja więc proszę o wyjaśnienie kupującemu, że to nie my wystawiliśmy oferty na allegro.sk, a wpłata została zwrócona. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@GERANTZ-Technik proponuję jednak, żebyś na początku sam odpowiedział to sprzedającemu, bo na razie widzę tylko odpowiedź autoresponderem.
Kupujący na pewno uwierzy na słowo że to allegro samo wystawiło ofertę na zagraniczny rynek i sprzedający nie ma z tym nic wspólnego.
Odpisaliśmy: "Dzień dobry, nasza oferta nie jest skierowana na rynek słowacki. Allegro błędnie i bez naszej zgody wystawiło tą oferte na allegro.sk. Nie możemy wysłać tego zamówienia. Pieniądze zostały zwrócone 18-03-2024."
Teraz pytanie - dlaczego dyskusja została założona przez waszego pracownika, a nie samego kupującego? Nie rozumiem tego, przecież wszystko macie w systemie.
To ciekawe, bo wasz pracownik miał pełen wgląd do transakcji (nie musi czytać tego forum), ale tam widać, że zwrot został dokonany, transakcja jest anulowana i zwrot prowizji został przyznany.
Teraz kupujący się pyta: (wasze tłumaczenie z dyskusji)"
@GERANTZ-Technik działam w sprawie Twojej dyskusji w odpowiednim zespole, więc gdy tylko dostanę informacje, wrócę tutaj do Ciebie.
@GERANTZ-Technik jak obiecałam, wracam z informacją, że zamknęliśmy Twoją dyskusję z kupującym. Z naszej strony bardzo Cię przepraszam ze tę sytuację.
Serdecznie dziękuję 😀 Mam nadzieję, że kupujący odnalazł swój zwrot wpłaty.
Allegro ma możliwość otwarcia dyskusji na prośbę kupującego. Pisze że chce i ma. Ja kiedyś niechcący spowodowałam otwarcie dyskusji. Chciałam coś tylko zapytać w związku z moim zwrotem bo miałam wątpliwość czy sprzedawca dobrze to rozwiązał a oni otworzyli dyskusje…
Decyzja o wystawianiu towaru na allegro.sk powinna należeć do nas, a nie uprawiacie sobie samowolkę. Czy zapytaliście się nas czy my jesteśmy na to w ogóle gotowi?
Ktoś się z was zapytał czy jesteśmy zarejestrowaniu w słowackim BDO? Czy mamy odpowiednie certyfikaty wprowadzając towar na ich rynek? Czy mamy uwarunkowania prawne do takiej sprzedaży za granicę? Czy mamy przygotowane słowackie instrukcje obsługi?
Nic takiego nie padło nawet nie raczyliście poinformować na maila o tym, że nasze aukcje są już widoczne na allegro.sk.
Nie możemy zrealizować m.in z powodów prawnych tej transakcji - czekam na informację jak zwrócić kupującemu pieniądze i odzyskać prowizję. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@GERANTZ-Technik pisałem o tym aby uważać gdyż sam zanim ruszyli na SK wyłapałem ten cichy podstęp widząc ile aukcji BEZ MOJEJ ZGODY przenieśli na Allegro.sk
To co oni odwalają to już jest MEGA świństwo. Na każdym kroku coś, jak nie dodatkowe opłaty nie wiadomo za co to teraz sami włączają aukcje na inne kraje.